Datum konání: 25. 5. 2020
Provoz školy od 25. 5. 2020 - informace pro žáky 1. – 5. ročníku a jejich zákonné zástupce
V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od pondělí 25. 5. 2020 povolena osobní přítomnost žáků 1. stupně ve škole. Docházka není pro tyto žáky povinná.
Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. čestné prohlášení.docx Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při prvním vstupu do školy. Pokud zákonný zástupce tyto dokumenty nepodepíše, nebude žákovi osobní účast ve škole umožněna.
Provoz školy bude probíhat v souladu s hygienickými postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy:
1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.
2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám. Žáci budou do budovy školy vstupovat zadním vchodem.
3. Při souběžném příchodu dvou a více žáků do prostoru šaten se budou žáci postupně střídat tak, aby byl vždy dodržen odstup minimálně 2 metry.
4. Maximální počet žáků ve skupině je 15 žáků, v každé lavici může sedět pouze 1 žák.
5. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.
6. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě probíhající aktivity.
7. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.
8. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
9. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.
10. Žáci se nesmí stýkat se žáky zařazenými do ostatních skupin.
11. Při přesunech dodržují žáci odstupy 2 metry vždy, když je to možné.
12. Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla, jejich opakované nedodržování i přes upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do
školy.
13. Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID- 19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak
akutní infekce dýchacích cest), nesmí vstoupit do školy.
14. Pokud žák vykazuje některý z možných příznaků COVID -19, bude umístěn do samostatné místnosti a bude kontaktován zákonný zástupce žáka s ohledem na okamžité
vyzvednutí žáka. O podezření informuje škola spádovou hygienickou stanici.
Provozní doba a organizace vzdělávacích aktivit
Vzdělávací aktivity budou probíhat pravidelně každý pracovní den.
Provoz školy je stanoven od 7. 30 do 16. 10 hodin.
Ranní družina není poskytována.
Začátek vyučování zůstává v 7. 50 hodin.
Vzdělávací aktivity jsou rozděleny na dopolední a odpolední část. Cílem dopoledního části je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku. Cílem odpolední části je zajistit zájmové vzdělávání žáků (přiměřeně dle obsahu ŠVP školní družiny). O zařazení vzdělávacích aktivit rozhoduje třídní učitel, výuka tělesné výchovy není možná. Dle počasí bude zařazen pobyt venku v areálu školy.
Složení skupin je neměnné po celou dobu. Přihlásit žáka k docházce do školy je nutné od 25. 5., pozdější přihlášení již nebude možné.
Omlouvání žáků
Škola povede evidenci o docházce žáků do skupin. Zákonní zástupci jsou povinni řádně omlouvat žákovu nepřítomnost. V případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, škola bude žádat informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet. Absence se nezapočítává do absence uváděné na vysvědčení.
Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o docházku do školy nejpozději do 18. 5. 2020 elektronicky na adrese zsams@skolapnovice.cz.
Mám/nemám zájem o docházku syna/dcery (jméno) do školy od 25. 5. 2020.
Bude odcházet ze školy sám/a ve ……………….. hodin.
Budu si dítě vyzvedávat ve …………….. hod. , bude odcházet v doprovodu……….. .
Případně, prosím, sdělte další upřesňující informace.
Stravování
Pro žáky bude zajištěn oběd (bez možnosti výběru) ve školní jídelně za dodržení všech požadovaných hygienických opatření. Je nutné se ke stravování přihlásit u p. Benešové tel. : 774 287 067, nebo na emailu: jidelna@skolapnovice.cz.
Případné dotazy vám zodpovíme na emailové adrese zsams@skolapnovice.cz, nebo na tel.:774 288 067.
Pokud nemáte možnost tisku čestného prohlášení, můžete si prohlášení v tištěné podobě vyzvednout v pondělí 18. 5. a ve středu 20. 5. vždy od 8.00 do 11. 30 hodin v ředitelně školy.
Datum konání: 11. 5. 2020
V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od pondělí 11. 5. 2020 povolena osobní přítomnost žáků 9. ročníků na konzultacích pro účely jejich přípravy na přijímací zkoušky na střední školy. Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. příloha_čestné_prohlášení.pdf
Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při první návštěvě školy. Bez tohoto dokumentu nebude žákovi umožněna osobní účast ve škole.
Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v dokumentu Ochrana zdraví a provoz základních škol v období do konce školního roku 2019/2020:
1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.
2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.
4. Složení skupin je neměnné po celou dobu. Přihlásit žáka k docházce na konzultace je nutné od 11. května, pozdější přihlášení již nebude možné.
5. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.
6. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.
7. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.
8. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.
9. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.
10. Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla, jejich opakované nedodržování i přes upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy.
11. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.
Časový rozsah a organizace konzultačních hodin:
Konzultace budou probíhat od 11. 5. 2020 pravidelně každé pondělí a středu, vždy ve dvouhodinových blocích z českého jazyka a matematiky od 8.00 do 12.00 hodin.
Škola povede evidenci o docházce žáků do školy. Zákonní zástupci jsou povinni řádně omlouvat žákovu nepřítomnost na konzultacích.
Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o účast žáka na konzultacích nejpozději do 7. 5. 2020 elektronicky na adrese zsams@skolapnovice.cz.
Případné dotazy vám zodpovíme na výše uvedené emailové adrese a na tel.:774 288 067.
Dobrý den,
v příloze vám posílám informace k přijímacímu řízení na střední školy, které vydalo ministerstvo školství. Současně zasílám harmonogram přijímacích zkoušek s termíny. Harmonogram nepracuje s přesnými daty, ale odvíjí se ode dne, kdy žáci nastoupí zpět do škol. Po posledním vyjádření ministra školství (samozřejmě pokud ještě nedojde k nějaké změně) budou jednotné přijímací zkoušky probíhat v červnu. Přesný termín konání stanoví ministerstvo.
Z přiložených dokumentů bych zdůraznila následující informace:
na maturitní obory je jen 1 pokus jednotné přijímací zkoušky (pozve vás na něj škola, kterou jste uvedli na přihlášce jako první; pokud jako první školu máte učební obor bez maturity, pak vás pozve druhá škola) – výsledky přijímací zkoušky obdrží obě školy
zůstává zachován náhradní termín pro uchazeče, kteří se nemohli z omluvitelných důvodů (např. horečka) jednotné zkoušky zúčastnit – způsob omlouvání se neliší od pravidel uvedených ve školském zákoně
přijatí budou zveřejněni na webových stránkách jednotlivých škol pod svými registračními čísly; nepřijatým uchazečům škola zašle doporučený dopis
zkracuje se doba pro odevzdání zápisového lístku, kterým potvrzujete po přijetí zájem studovat na dané škole – 5 pracovních dnů od vyhlášení výsledků; neodevzdání zápisového lístku znamená propadnutí vašeho místa
je zrušena možnost podat odvolání proti nepřijetí ; pokud ředitel střední školy nenaplní třídy, bude vydávat další nová rozhodnutí o přijetí
uchazeč může uplatnit zápisový lístek opakovaně, pokud je přijat na druhé škole na základě nového rozhodnutí vydaného ředitelem (nové rozhodnutí předloží uchazeč ve škole, kam již odevzdal zápisový lístek, a ta mu vydá zápisový lístek k odevzdání na druhou školu)
Od středních škol obdržíte předem dopisy s registračními čísly, pod kterými budou zveřejňovány výsledky žáků v přijímacím řízení na webových stránkách škol.
maturitní obory vyvěsí výsledky nejdříve 8. den po konání jednotné přijímací zkoušky
učňovské obory mohou vyvěsit výsledky již dříve – kolem 24. dubna, nejpozději však 8. den po konání jednotné přijímací zkoušky
Zápisové lístky budete mít možnost vyzvednout si u nás ve škole během příštího týdne:
v pondělí 20. 4. 8:30 – 10:00
ve středu 22. 4. 16:00 – 18:00
ve čtvrtek 23. 4. 13:00 – 15:00
Pro případné dotazy vám jsem k dispozici na mailu hojgrova@skolapnovice.cz
S pozdravem Monika Hojgrová
Datum konání: 20. 4. 2020
Vážení rodiče,
na základě opatření Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy proběhne zápis k povinné školní docházce pro školní rok 2020/2021 bez osobní přítomnosti dětí ve škole.
Zápis je určen pro děti:
Podání žádosti o přijetí bude možné v termínu od 20. 4. do 26. 4. 2020 následujícími způsoby:
1. elektronicky zápisem do formuláře na webu: https://aplikace.dmsoftware.cz/SOL/PublicWeb/skolapnovice/KWE015_PrihlaskaZS.aspx#
Odesláním elektronicky vyplněné přihlášky okamžitě získáte informace o registrování dítěte do systému, stáhněte si přihlášku k zápisu
(žádost o odklad), doplňte další důležité údaje, vytiskněte, podepište. (Pokud vyplníte email, bude vám přihláška doručena na zadanou
emailovou adresu.)
2. z níže uvedených odkazů si stáhněte žádost o přijetí k povinné školní docházce pro školní rok 2020/2021 (žádost o odklad), vytiskněte,
doplňte a podepište.
Žádost o přijetí k základnímu vzdělávání2020.doc
Žádost o odklad školní docházky2020.doc
V obou případech je potřeba přihlášku doručit do školy do 30. 4. 2020:
Rodič, který žádá pro své dítě odklad povinné školní docházky, zašle spolu s žádostí o přijetí i žádost o odklad a vyjádření školského poradenského zařízení.
V případech, kdy je třeba doložit vyjádření školského poradenského zařízení a rodič ho nemá, bude správní řízení přerušeno do doby vydání doporučení ŠPZ.
Případné dotazy na tel.: 774 288 067 a emailu: zsams@skolapnovice.cz
Vydavatelství TAKTIK uvolnilo v této mimořádné situaci přístup ke všem interaktivním on-line titulům. E-learning obsahuje výuková videa, cvičení , testy i hodnocení. Na stránkách si můžete procvičit veškeré učivo 2. stupně z jazyka českého a matematiky. Stačí na stránkách https://vpohode.cz/cs/ kliknout v horní liště na " Vyzkoušet zdarma" , zaregistrovat se a v ten okamžik se vám zpřístupní veškerý obsah.
Přes tlačítko " Vyzkoušet zdarma" můžete začít s výukou.
Vážení rodiče, milí žáci,
vzhledem k současné situaci je škola uzavřena pro fyzickou přítomnost žáků. Toto opatření není vyhlášením prázdnin. Na webových stránkách školy,
v záložce zprávy tříd, jsou zadány úkoly a materiály ke zpracování na období 12. - 17. 3. 2020. Tyto úkoly žáci vypracují dle pokynů jednotlivých vyučujících.
Prosíme o pravidelné sledování webových stránek školy, informace budou dle aktuálního stavu doplňovány.
V případě potřeby můžete vyučující kontaktovat prostřednictvím emailů:
Mgr. Eva Jochmannová jochmannova@skolapnovice.cz
Mgr. Vendula Wiedermannová wiedermannova@skolapnovice.cz
Mgr. Sylvie Vykydalová vykydalova@skolapnovice.cz
Mgr. Monika Jelínková jelinkova@skolapnovice.cz
Mgr. Silvie Jakešová jakesova@skolapnovice.cz
Mgr. Barbora Macharáčková macharackova@skolapnovice.cz
Mgr. Jaroslava Hrycíková hrycikova@skolapnovice.cz
Mgr. Magda Salajová salajova@skolapnovice.c¨z
Mgr. Dana Janíková janikova@skolapnovice.cz
Mgr. Jan Mareček marecek@skolapnovice.cz
Děkujeme za spolupráci.
kolektiv pedagogů školy
Vážení rodiče,
na základě nařízení Ministerstva zdravotnictví se od 11. 3. 2020 do odvolání uzavírá základní škola. V provozu nebude školní družina a pro žáky školní výdejna. Obědy jsou od zítřka automaticky odhlášeny.
Z důvodu uzavření dětského výchovného zařízení může zaměstnanec uplatnit nárok na ošetřovné při péči o dítě mladší 10 let tiskopisem Žádost o ošetřovné při péči o dítě do 10 let z důvodu zavření výchovného zařízení (školy), který mu vydá ve 2 vyhotoveních škola, kterou dítě navštěvuje. Zaměstnanec doplní část B tiskopisu. Vyplněný tiskopis předá svému zaměstnavateli.
https://www.cssz.cz/web/cz/-/karantena-a-osetrovne-informace-pro-rodice-a-skolska-obdobna-zarizeni-
Tiskopis budeme vydávat v ředitelně ve středu 11. 3. od 15.00 hod. a ve čtvrtek 12. 3. od 9.00 hod. do 11. 30 hod.
Datum konání: 24. 2. 2020 - 28. 2. 2020
Ve dnech 24. – 28. února 2020 pořádala naše škola pobytový lyžařský kurz v lyžařském areálu Karlov pod Pradědem, určený pro žáky 2. stupně. Žáci se učili lyžovat na sjezdových lyžích a samozřejmě někteří i na snowboardech. Sněhové podmínky byly letos i přes nepřízeň počasí dobré. Výuka na sjezdových lyžích a snowboardech probíhala na sjezdovce Myšák, přesunuli jsme se i na sjezdovku Ski Express.
Žákům se i přes rozmary počasí lyžařský kurz líbil a hned by jeli znovu, což není v příštím roce vyloučeno.
Datum konání: 24. 2. 2020 - 28. 2. 2020
Informace k lyžařskému výcvikovému kurzu
Termín: 24.2. – 28.2.2020
Ubytování: Penzion Zámeček Karlov pod Pradědem
Strava: plná penze
Sraz: v pondělí v 8.45 před budovu školy
odjezd: v pondělí 24.2.2020 v 9.00 od ZŠ Pňovice
při odjezdu odevzdat:
návrat: v pátek kolem 14.00 před budovu školy
sjezdové vybavení: sjezdové lyže (snowboard), boty, hole, přilba na lyžování (povinná), oblečení na lyžování včetně termoprádla, lyžařské ponožky, rukavice i náhradní, lyžařské brýle
ostatní: oblečení na pobyt na chatě, dobré kotníkové boty, přezůvky na chatu, věci osobní hygieny, léky, které pravidelně užíváš, hrníček, věci pro volnou chvíli (hry, karty, knížku). Dále jsou doporučeny sluneční brýle, krém na opalování, peníze na drobnou útratu + batoh, petláhev na pití, turistická obuv
Při závažném nebo hrubém porušení řádu LVK bude žák hodnocen podle platného školního řádu.
Případné informace a dotazy: Mgr. Magda Salajová, tel: 723 862 826