Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
2
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
3
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
4
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
5
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
6
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
7
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
8
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
9
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
10
Pozvánka na výlet pro rodiče i prarodiče s dětmi
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
11
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
12
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
13
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
14
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
15
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
16
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
17
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
18
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
19
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
20
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
21
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
22
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
23
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
24
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
25
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
26
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
27
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
28
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
29
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
30
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
31
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
1
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin
2
Oznámení přerušení provozu mateřské školy v době letních prázdnin

Fulltextové hledání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ

Aktuality ZŠ


 

 

Novější 1 3 7 13 19

Úspěch v matematické soutěži Pangea

Matematická soutěž Pangea

Matematická soutěž Pangea probíhá již sedmým rokem a je určena pro všechny děti, které rády počítají. Účastní se ji žáci 4. až 9. ročníků základních škol a jím příslušných ročníků víceletých gymnázií z celé České republiky. Tato soutěž pracuje s reálnými příklady ze života nejen ze společenskovědních a přírodovědných oborů. Pro každý rok jsou připraveny tematicky zaměřené úlohy. Pro ročník 2019/2020 byla zvolena témata Média a Záchranné sbory. Soutěž probíhá ve dvou kolech – školní a finálové kolo. Ti nejlepší ze školního kola jsou pozváni na finálové kolo do Prahy, kde se soutěží o hodnotné ceny.

V letošním školním roce probíhalo školní kolo soutěže od 11.2. do 22.2. Z naší školy se zúčastnilo celkem 53 žáků a jeden úspěšný řešitel postupuje do finálového kola. Je ním žák 6. ročníku Ondřej Pavelka, který se ve své kategorii umístil na 1. místě z 10223 účastníků v ČR. Gratulujeme!!!

 SCAN0001.JPG


Publikováno 29. 6. 2020 10:25

Pozvánka na výlet pro rodiče i prarodiče s dětmi

Datum konání: 10. 7. 2020

 

Pozvánka na výlet pro rodiče i prarodiče s dětmi

SRPŠ při MŠ pořádá v pátek 10. 7. 2020 výlet do Pradědova muzea v Bludově. Sraz v Pňovicích 8:30 (místo bude upřesněno), předpokládaný návrat kolem 15:00. Doprava zdarma, získali jsme autobus od Olomouckého kraje. Vstupné do Pradědova muzea je 100 Kč/ dítě a 45 Kč/dospělý. V případě zájmu pište na email: ruprechtova.l@seznam.cz.

www.pradedovomuzeum.cz


Publikováno 25. 6. 2020 18:00

Informace k předávání vysvědčení v pátek 26. 6. 2020

Datum konání: 26. 6. 2020

 

Informace k předávání vysvědčení v pátek 26. 6. 2020

Předávání vysvědčení proběhne na základě opatření ministerstva zdravotnictví za účasti všech žáků bez omezení jejich počtu.

Pro vysvědčení se dostaví i žáci, kteří zůstali na distančním vzdělávání. Podmínkou vstupu do školy je pro tyto žáky odevzdání čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového nemocnění čestné prohlášení.pdf   a krytí úst a nosu rouškou.

 

Předávání vysvědčení bude probíhat v jednotlivých třídách od 7.50 hodin a bude trvat přibližně do 8. 30 hodin.

Škola bude pro vstup otevřena od 7.30 do 7.50 hodin. Žáci budou vstupovat do školy zadním vchodem.

 

Pro žáky 1. stupně, kteří se účastnili vzdělávacích aktivit, bude na základě zjištěných potřeb rodičů  zajištěn program. Dotazník byl zaslán rodičům prostřednictvím žáků.

Žáci, kteří si vysvědčení nevyzvednou, tak mohou učinit v úterý 30. 6. od 8. 30 do 11. 30 hodin, nebo v jiný den po předchozí domluvě.

 

https://www.msmt.cz/predani-vysvedceni-se-budou-moci-ucastnit-vsichni-zaci

 


Publikováno 19. 6. 2020 15:02

Informace k organizaci týdne od 22. - 25. 6. 2020

Datum konání: 22. 6. 2020

 

Informace k organizaci týdne od 22. 6. do 25. 6. 2020

1) Nadále bude tento týden probíhat pobyt ve škole pro děti 1. stupně v určených skupinkách do 15 dětí. Žáci 1. stupně budou předávat učebnice ve středu 24. 6. .

   

 

2) S ohledem na uzavření klasifikace za 2. pololetí škol. roku 2019/2020 již nebudou probíhat pro žáky 6. – 8. ročníku konzultace jako v minulých týdnech.

    Žáci se setkají na třídnických hodinách, které budou probíhat následovně:   

pondělí 22. 6.

pondělí 22. 6.

úterý 23. 6.

6. ročník

7. ročník

8. ročník

výběr učebnic,

odevzdání klíčů

od šatních skříněk,

úklid učebny,

organizační záležitosti

výběr učebnic,

odevzdání klíčů

od šatních skříněk,

úklid učebny,

organizační záležitosti

výběr učebnic,

odevzdání klíčů

od šatních skříněk,

úklid učebny,

organizační záležitosti

7.50 – 8.00 příchod

8.00 – 8.45

8.50 – 9.35

8.00 - 8.10 příchod

8.10 - 8.55

9.00 – 9.45

7.50 – 8.00 příchod

8.00 – 8.45

8.50 – 9.35

 

Třídnických hodin se mohou zúčastnit i žáci, kteří pokračovali v domácím vzdělávání. Podmínkou je, že žák před vstupem do školy odevzdá čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového onemocnění   čestné prohlášení.pdf   a bude vybaven rouškou. Pokud se žák nebude moci do školy dostavit, prosíme, aby poslal učebnice po spolužákovi, nebo se domluvil s třídní učitelem na jiném termínu předání učebnic.

 


Publikováno 19. 6. 2020 14:43

Oznámení vyhlášení dnů volna pro žáky na 29. 6. a 30. 6. 2020

Datum konání: 26. 6. 2020

 

Vážení rodiče,

v souladu s § 24, odst. 2 zákona 561/2004 Sb. (školský zákon) vyhlašuji na pondělí 29. 6. a úterý 30. 6. 2020 z provozních a organizačních důvodů volno pro žáky.

 

Vysvědčení bude vydáváno v pátek 26. 6. 2020. Pro vysvědčení si přijdou i děti, které jsou doma na distančním vzdělávání.

 

O konkrétním průběhu předávání vysvědčení vás budeme informovat.

                                    

                                                                      Děkuji za pochopení.

 

                                                                                                          Mgr. Světlana Ruprechtová

                                                                                                                      ředitelka školy

 

 

Vyhlášení volna pro žáky bylo projednáno se zřizovatelem.

 


Publikováno 15. 6. 2020 19:44

Informace o možnosti nástupu žáků 2. stupně

Datum konání: 8. 6. 2020

 

Vážení rodiče,

podle pokynu MŠMT mohou školy od 8. 6.  realizovat občasné vzdělávací aktivity pro žáky druhého stupně. Účast žáků je dobrovolná.

Rádi bychom nabídli žákům 6. – 8. ročníku  od 8. 6. do 19. 6. 2020  zatím konzultační hodiny k vysvětlení učiva zadávaného při distančním vyučování a také umožnili pobyt žákům, jejichž technické podmínky doma neumožňovaly plnění zadaných úkolů a jejich zpětné elektronické odesílání.  Žáci mohou v průběhu těchto hodin odevzdat vypracované úkoly jednotlivým vyučujícím a nechat se přezkoušet v případě zájmu o řešení nerozhodné známky.

Hodnocení žáků za 2. pololetí školního roku proběhne v souladu s pokynem MŠMT (zveřejněno na stránkách školy).  Předběžný návrh hodnocení vašeho dítěte vám bude zaslán emailem.

Třídnické hodiny pro žáky 9. ročníku plánujeme v týdnu od 15. 6. 2020. Bližší informace ještě upřesníme.

Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při prvním vstupu do školy.

čestné prohlášení.pdf

Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy:

1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.

2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.

4. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.

5. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.

6. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.

7. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.

8. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.

9.. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.

 

Organizace konzultací :

Předpokládáme, že konzultace pro jednotlivé ročníky budou probíhat dva dny v týdnu. Přesný rozpis dnů a jednotlivých hodin vám bude zaslán po zjištění zájmu.

Žáci budou organizováni do skupin tak, abychom nepřesáhli počet 15 a vzájemně se nekřížily třídy.

V případě zájmu o docházku vašeho dítěte od 8. 6. 2020 kontaktujte elektronicky třídní učitele. (paní uč. Macharáčkovou po dobu nemoci zastupuje paní uč. Hojgrová)

 

Žáci 2. stupně nebudou mít z organizačních důvodů zajištěny obědy.

Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme na emailové adrese zsams@skolapnovice.cz nebo na tel.:774 288 067.

Děkujeme za spolupráci.

vedení školy


Publikováno 2. 6. 2020 10:09

Informace k hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí šk. roku 2019/2020

 

Vážení rodiče,

MŠMT stanovilo Vyhláškou č. 211/2020 Sb. podmínky hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí školního roku 2019/2020.

 

Podle § 1 uvedené vyhlášky k hodnocení žáků budou učitelé převážně vycházet:

a) z podkladů pro hodnocení získaných ve 2. pololetí v době, kdy žák má povinnost řádně docházet do školy (tj. od 1. 2. do 10. 3. 2020),

b) podpůrně z podkladů hodnocení získaných při vzdělávání na dálku, pokud má pro takové vzdělávání žák podmínky, nebo podpůrně z podkladů pro hodnocení získaných při vzdělávacích aktivitách ve škole v době, kdy žák nemá povinnost řádně docházet do školy,

c) podpůrně z hodnocení výsledků žáka za 1. pololetí školního roku 2019/2020.

 


Publikováno 29. 5. 2020 20:18

Nové informace k přijímacímu řízení na střední školy

 

V příloze vám posílám aktuální informace k přijímacímu řízení na střední školy.

Jednotné přijímací zkoušky proběhnou:

  • 8. června 2020 - pro čtyřleté obory vzdělávání
  • 9. června 2020 - pro šestiletá a osmiletá gymnázia

 

Informace k přijímacímu řízení na střední školy 19-20.pdf


Publikováno 29. 5. 2020 16:48

Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání pro školní rok 2020/2021

 

Oznámení rozhodnutí o přijetí k zákl. vzdělávání.pdf


Publikováno 26. 5. 2020 9:30

Informace o provozu školy od 25. 5. 2020

Datum konání: 25. 5. 2020

 

Provoz školy od 25. 5. 2020  -  informace pro žáky 1. – 5. ročníku a jejich zákonné zástupce

V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od pondělí 25. 5. 2020 povolena osobní přítomnost žáků 1. stupně ve škole.  Docházka není pro tyto žáky povinná.

Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. čestné prohlášení.docx  Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při prvním vstupu do školy. Pokud zákonný zástupce tyto dokumenty nepodepíše, nebude žákovi osobní účast ve škole umožněna.

 

Provoz školy bude probíhat v souladu s hygienickými postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy:

1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.

2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.  Žáci budou do budovy školy vstupovat zadním vchodem.

3. Při souběžném příchodu dvou a více žáků do prostoru šaten se budou žáci postupně střídat tak, aby byl vždy dodržen odstup minimálně 2 metry.

4. Maximální počet žáků ve skupině je 15 žáků, v každé lavici může sedět pouze 1 žák.

5. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.

6. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě probíhající aktivity.

7. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.

8. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě. 

9. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.

10. Žáci se nesmí stýkat se žáky zařazenými do ostatních skupin.

11. Při přesunech dodržují žáci odstupy 2 metry vždy, když je to možné.

12. Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla, jejich opakované nedodržování i přes upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do

       školy.

13. Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID- 19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak   

      akutní infekce dýchacích  cest), nesmí vstoupit do školy.

14. Pokud žák vykazuje některý z možných příznaků COVID -19, bude umístěn do samostatné místnosti a bude kontaktován zákonný zástupce žáka s ohledem na okamžité     

       vyzvednutí žáka. O podezření informuje škola spádovou hygienickou stanici.

 

 

Provozní doba a organizace vzdělávacích aktivit

Vzdělávací aktivity budou probíhat pravidelně každý pracovní den.

Provoz školy je stanoven od 7. 30 do 16. 10 hodin.

Ranní družina není poskytována.

Začátek vyučování zůstává v 7. 50 hodin.

Vzdělávací aktivity jsou rozděleny na dopolední a odpolední část. Cílem dopoledního části je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku. Cílem odpolední části je zajistit zájmové vzdělávání žáků (přiměřeně dle obsahu ŠVP školní družiny). O zařazení vzdělávacích aktivit rozhoduje třídní učitel, výuka tělesné výchovy není možná. Dle počasí bude zařazen pobyt venku v areálu školy.

 

Složení skupin je neměnné po celou dobu. Přihlásit žáka k docházce do školy je nutné od 25. 5., pozdější přihlášení již nebude možné.

 

Omlouvání žáků

Škola povede evidenci o docházce žáků do skupin. Zákonní zástupci jsou povinni řádně omlouvat žákovu nepřítomnost. V případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, škola bude žádat informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet. Absence se nezapočítává do absence uváděné na vysvědčení.

 

Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o docházku do školy nejpozději do 18. 5. 2020 elektronicky na adrese zsams@skolapnovice.cz.

Mám/nemám zájem o docházku syna/dcery (jméno) do školy od 25. 5. 2020.

Bude odcházet ze školy sám/a  ve  ……………….. hodin.

Budu si dítě vyzvedávat ve …………….. hod.  , bude odcházet v doprovodu………..  .

Případně, prosím, sdělte další upřesňující informace.

 

Stravování

Pro žáky bude zajištěn oběd (bez možnosti výběru) ve školní jídelně za dodržení všech požadovaných hygienických opatření. Je nutné se ke stravování přihlásit u p. Benešové tel. : 774 287 067, nebo na emailu: jidelna@skolapnovice.cz.

 

Případné dotazy vám zodpovíme na emailové adrese zsams@skolapnovice.cz,  nebo na tel.:774 288 067.

Pokud nemáte možnost tisku čestného prohlášení, můžete si prohlášení v tištěné podobě  vyzvednout v pondělí 18. 5. a ve středu 20. 5. vždy od 8.00 do 11. 30 hodin v ředitelně školy.

 

 


Publikováno 13. 5. 2020 11:05

Novější 1 3 7 13 19