Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Organizace zápisu k základnímu vzdělávání pro školní rok 2021/2022
27
Organizace zápisu k základnímu vzdělávání pro školní rok 2021/2022
28
Organizace zápisu k základnímu vzdělávání pro školní rok 2021/2022
29
Organizace zápisu k základnímu vzdělávání pro školní rok 2021/2022
30
Organizace zápisu k základnímu vzdělávání pro školní rok 2021/2022
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
11
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
12
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
13
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
14
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
15
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
16
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
17
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
18
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
19
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
20
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
21
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
22
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
23
Informace k provozu školy od 10. 5. 2021
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
24
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
25
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
26
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
27
Oznámení rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022
28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Fulltextové hledání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Informace o provozu školy od 11. 5. 2020

Informace o provozu školy od 11. 5. 2020



Datum konání:
11.5.2020

 

Provoz školy od 11. 5. 2020  -  informace pro žáky 9. ročníku a jejich zákonné zástupce

 

V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od pondělí 11. 5. 2020 povolena osobní přítomnost žáků 9. ročníků na konzultacích pro účely jejich přípravy na přijímací zkoušky na střední školy. Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. příloha_čestné_prohlášení.pdf

Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při první návštěvě školy. Bez tohoto dokumentu nebude žákovi umožněna osobní účast ve škole.

 

Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v dokumentu  Ochrana zdraví a provoz základních škol v období do konce školního roku 2019/2020:

1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.

2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.

4. Složení skupin je neměnné po celou dobu. Přihlásit žáka k docházce na konzultace je nutné od 11. května, pozdější přihlášení již nebude možné.

5. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.

6. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.

7. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.

8. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.

9. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.

10. Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla, jejich opakované nedodržování i přes upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy.

11. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.


 

Časový rozsah a organizace konzultačních hodin:

Konzultace budou probíhat od 11. 5. 2020 pravidelně každé pondělí a středu, vždy ve dvouhodinových blocích z českého jazyka a matematiky od 8.00 do 12.00 hodin.

Škola povede evidenci o docházce žáků do školy. Zákonní zástupci jsou povinni řádně omlouvat žákovu nepřítomnost na konzultacích.

 

Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o účast žáka na konzultacích nejpozději do 7. 5. 2020 elektronicky na adrese zsams@skolapnovice.cz.

 

Případné dotazy vám zodpovíme na výše uvedené emailové adrese a na tel.:774 288 067.