ČJ PL sova mnohoznačná/3,4 kontrola dú,
Učili jsme se rozlišovat slova citově zabarvená - rozlišovali jsme jména Katulinko, Adámku, Adamečku.... a Kačeno, Adamisko....
Vysvětlili jsme si slova lichotivá a hanlivá.
Uč. str. 42/1 - přečetli jsem text a rozlišili slovo lichotivé a hanlivé, uč. str. 42/2 - doplňovali jsme slova bez citového zabarvení, lichotivá a hanlivá
uč. str. 42/3 - přečetli jsem slovo a výrazem tváře jsme určili slovo bez citového zabarvení, slova lichotivá a hanlivá.
Pís, str. 11 - dopisovali jsme řádky, přečetli jsme řádky a učili jsme se odpovědět na otázku.
Jak píšeme vlastní jména? Vlastní jména píšeme velkým počátečním písmenem.
Dú: ČJ pís, str. 12/4 řádky, JČ str. 8/2 a)b)c)
MA 11/4 - přečetli jsme si slovní úlohu, zapsali údaje, znázornili, porovnali a dopsali odpověď.
MA PS str. 12/1 sčítali jsme desítky barevně rozlišené a graficky znázorněné.
Procvičovali jsme s manipulačním materiálem sčítání desítek a sčítání jednotek.
ČaJS kontrola dú v sešitě, nalepit všechny části těla. Děti si v předcházejících hodinách nakreslili panáčka, obličej a ruku.
PL Denní režim - přečetli jsem digitální čas. Přečetli jsme věty a spojili jsme věty s odpovídajícím bodem na kruhu.
Všechny věty jsme se učili říkat i podle sebe. Používali jsme stejnou formulaci jako na pracovním listě.
Vstávám ráno ......děti doplnily čas podle sebe. Do školy odcházím ........doplnili čas podle sebe ...ráno.
Dú: ČaJS trénovat věty z pracovního listu a říkat je podle sebe. Ukazovat digitální čas na ručičkových hodinách.