Z důvodu výskytu vší na 1. stupni, prosíme o kontrolu hlavy. Děkujeme.
ČJ - opakovali jsme slova mnohoznačná - podle obrázku jsme určovali více významů (ucho, noha, zub, oko, pero).
ČJ uč. str. 41- přečetli jsme věty se slovy mnohoznačnými,
ČJ PL - pojmenovali jsme dvojice obrázků a vyhledávali jsme slova ve větě.
Dú: ČJ PL str. slova mnohoznačná / 2 - dokončit, PL / cvičení 3,4 - doplnit doplňovačku a nakreslit obrázky
MA PS str. 10/1 - kontrola dú, četli a určovali jsme čísla
Procvičovali jsme jednotlivě určování čísla na číselné ose. Každý žák ukázal a vysvětlil číslo na číselné ose (3 - odpočítáme 3 čárky, 13 - ukážeme 10 a odpočítáme 3 čárky).
MA PS str. 10/2 - na číselných osách jsme popisovali červeně vyznačené body.
MA PS str. 11/1 - přečetli jsme desítky a jednotky, str. 11/2 - porovnávali jsme pomocí matematických symbolů,
Dú: MA PS str. 11/3 porovnat
ČJ pís. str. 9 - opakovali jsme text o mravencích (zpaměti). Děti si vyberou text a učí se ho zpaměti. ˇOdpověděli jsme na poslední otázku.
Pís. str. 10 - děti četly a pracovaly samostatně, společně jsme přečetly zadání a vysvětlili si živočichy v lese a ptáky.
Pís. str. 11 - psali jsme stránku s velkým psacím "N, Ň, M"
Dú: ČJ JČ str. 7/ přečíst a dokreslit obrázky, str. 8/1 a),b),c)