Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
30
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
31
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
1
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
2
Zahájení školního roku 2022/2023
Informace ze školní jídelny
Logická olympiáda
3
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
4
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
5
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
6
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
7
Logická olympiáda
8
Logická olympiáda
9
Logická olympiáda
10
Pozvání na akci s Chaloupkou na vodě
Logická olympiáda
11
Logická olympiáda
12
Logická olympiáda
13
Logická olympiáda
14
Logická olympiáda
15
Logická olympiáda
16
Logická olympiáda
17
Logická olympiáda
18
Logická olympiáda
19
Logická olympiáda
20
Logická olympiáda
21
Logická olympiáda
22
Logická olympiáda
23
Logická olympiáda
24
Logická olympiáda
25
Logická olympiáda
26
Logická olympiáda
27
Logická olympiáda
28
Logická olympiáda
29
Logická olympiáda
30
Logická olympiáda
1 2

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Informace o provozu školy od 11. 5. 2020

Informace o provozu školy od 11. 5. 2020



Datum konání:
11.5.2020

 

Provoz školy od 11. 5. 2020  -  informace pro žáky 9. ročníku a jejich zákonné zástupce

 

V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od pondělí 11. 5. 2020 povolena osobní přítomnost žáků 9. ročníků na konzultacích pro účely jejich přípravy na přijímací zkoušky na střední školy. Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. příloha_čestné_prohlášení.pdf

Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při první návštěvě školy. Bez tohoto dokumentu nebude žákovi umožněna osobní účast ve škole.

 

Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v dokumentu  Ochrana zdraví a provoz základních škol v období do konce školního roku 2019/2020:

1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.

2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.

4. Složení skupin je neměnné po celou dobu. Přihlásit žáka k docházce na konzultace je nutné od 11. května, pozdější přihlášení již nebude možné.

5. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.

6. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.

7. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.

8. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.

9. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.

10. Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla, jejich opakované nedodržování i přes upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy.

11. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.


 

Časový rozsah a organizace konzultačních hodin:

Konzultace budou probíhat od 11. 5. 2020 pravidelně každé pondělí a středu, vždy ve dvouhodinových blocích z českého jazyka a matematiky od 8.00 do 12.00 hodin.

Škola povede evidenci o docházce žáků do školy. Zákonní zástupci jsou povinni řádně omlouvat žákovu nepřítomnost na konzultacích.

 

Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o účast žáka na konzultacích nejpozději do 7. 5. 2020 elektronicky na adrese zsams@skolapnovice.cz.

 

Případné dotazy vám zodpovíme na výše uvedené emailové adrese a na tel.:774 288 067.