ČJ Pí str. 5 - přečetli jsme text, připomněli jsme si malé psací "f", přečetli jsem si význam použitých symbolů (tužka, kytka, lupa, ucho).
Přečetli jsme si hádanky, které jsou i s řešením ve spodní části stránky.
JČ (Jsem čtenář) str. 3 - četli jsme řádky a sloupce, kontrola dú, str. 4 - přečetli jsme si vysvětlení, jak číst s důrazem na první slabice slova.
JČ str. 4/2,3,4 - trénuj čtení s důrazem na první slabice
Dú: ČJ JČ str. 4/2,3,4, uč. str. 38 - zopakovat čtení (Budeme probírat slova souznačná).
MA PS str. 5/3,4 - opakovali jsme měření délky, objemu, hmotnosti, přidali jsme čas, peníze a teplotu. Přečetli jsme příklady i s jednotkami.
Zdůraznili jsme si zapsání jednotek. Opakovali jsme zkratky a názvy jednotlivých jednotek.
PS str. 5/5 - společně jsme si zapsali teplotu ráno a odpoledne. Podívali jsme se na grafické znázornění a vyčetli jsme jednotlivé údaje.
Vytvořili jsme společně odpověď a zapsali ji na tabuli.
Dú: MA PS str. 6/1
ČaJS - kontrola PL (zima, počasí). Přečetli jsme si další PL o zimě.
Spojovali jsme obrázek, název živočicha a stopu. Prohlíželi jsme si skupiny živočichů a hledali pravidlo, podle kterého byly skupiny vytvořeny.
Vyprávěli jsme o jednotlivých tématech. Věty si děti přečetly a rozhodovaly se ANO x NE. Přečetli jsme věty a odpovídali.
Dú: ČaJS PL přečíst jednotlivá cvičení a vyprávět, přečíst postup na výrobu krmítka a vyprávět.
Přečíst věty (Pojmenuji osoby v betlému), vyprávět a odpovídat. Vybarvit si pásek, který představuje vlastní sebehodnocení.