Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
30
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
31
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
1
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
2
Zahájení školního roku 2022/2023
Informace ze školní jídelny
Logická olympiáda
3
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
4
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
5
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
6
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
7
Logická olympiáda
8
Logická olympiáda
9
Logická olympiáda
10
Pozvání na akci s Chaloupkou na vodě
Logická olympiáda
11
Logická olympiáda
12
Logická olympiáda
13
Logická olympiáda
14
Logická olympiáda
15
Logická olympiáda
16
Logická olympiáda
17
Logická olympiáda
18
Logická olympiáda
19
Logická olympiáda
20
Logická olympiáda
21
Logická olympiáda
22
Logická olympiáda
23
Logická olympiáda
24
Logická olympiáda
25
Logická olympiáda
26
Logická olympiáda
27
Logická olympiáda
28
Logická olympiáda
29
Logická olympiáda
30
Logická olympiáda
1 2

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Mateřská škola > Školní vzdělávací program

Školní vzdělávací program

Pracujeme podle ŠVP s názvem

JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA, KAŽDÝ DEN JE PŘECE PRIMA.

Jak již název napovídá, vycházíme z přirozeného střídání ročních  období v průběhu roku. Každodenně se v jednotlivých tematických celcích  snažíme podporovat celkový harmonický vývoj dětí, s využitím jejich schopností, talentu a zájmu. Učení jak spontánní, tak řízené je pokud možno v rovnováze. Hry, činnosti, situace oslovují celou skupinu, menší skupinky dětí, jednotlivce. U dětí s posledním rokem docházky podporujeme rozvoj grafomotoriky, zájem o písmena, číslice a úkoly z nejrůznějších oblastí vědění, které dětem umožní potřebnou orientaci a znalosti pro úspěšný vstup do 1. třídy základní školy.

Do výchovné práce zahrnujeme prvky pedagogiky M.Montessori. Snažíme se děti vést  k maximální samostatnosti ve všech činnostech, schopnosti samostatně se rozhodovat, respektovat daná pravidla, zvyšovat soustředěnost a koncentraci (každodenní chůze po elipse, hry na ticho). Chovat se pěkně k sobě navzájem, živočichům i věcem okolo nás. Respektovat ostatní s tím, že slušnost a ohleduplnost by se měla stávat součástí osobnosti, tedy samozřejmostí.

Mezi námi máme i děti integrované, které zvládají každodenní pobyt v mateřské škole s pomocí asistentky pedagoga. Tato zkušenost obohacuje nás všechny o umění soužití s těmi, kdo mají nějaké znevýhodnění  pro každodenní život. Učíme se respektovat, pomáhat, přijímat odlišnosti.

Snažíme se vytvářet prostředí vstřícné, příjemné, ale s nutností dodržování domluvených pravidel.

ŠVP k nahlédnutí v MŠ.