Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
2
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
3
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
4
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
5
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
6
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
7
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
9
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
10
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
11
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
12
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
13
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
14
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
15
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
16
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
17
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
18
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
19
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
20
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
21
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
22
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
23
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
24
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
25
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
26
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
27
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
28
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Informace k hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí šk. roku 2019/2020

Informace k hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí šk. roku 2019/2020



 

Vážení rodiče,

MŠMT stanovilo Vyhláškou č. 211/2020 Sb. podmínky hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí školního roku 2019/2020.

 

Podle § 1 uvedené vyhlášky k hodnocení žáků budou učitelé převážně vycházet:

a) z podkladů pro hodnocení získaných ve 2. pololetí v době, kdy žák má povinnost řádně docházet do školy (tj. od 1. 2. do 10. 3. 2020),

b) podpůrně z podkladů hodnocení získaných při vzdělávání na dálku, pokud má pro takové vzdělávání žák podmínky, nebo podpůrně z podkladů pro hodnocení získaných při vzdělávacích aktivitách ve škole v době, kdy žák nemá povinnost řádně docházet do školy,

c) podpůrně z hodnocení výsledků žáka za 1. pololetí školního roku 2019/2020.