ČJ - učili jsme se slova ohebná a neohebná (slovní druhy), spojili jsme s pohybem ohebná (ohýbali), neohebná (stáli jsme nehnutě).
ČJ učili jsme se slovní druhy podle pořadí,
ČJ - trénovali jsme jiný tvar slova (lavice - lavici, aktovka - aktovky, .....)
ČJ říkala jsem slova a děti říkali slovní druh (lavice - podstatné jméno, dřevěná - přídavné jméno, ona - zájmeno, jedna - číslovka, stojí - sloveso,
dole - příslovce, na (lavici) - předložka, (lavice) a (žák) - spojka, Ať (máme pěkné lavice.) - částice, bum - citoslovce.
MA - procvičovali jsme sčítání s přechodem přes desítku i stovku, MA PL - samostatná práce
MA PS str. 14/1,2,3 - dokončili jsme, dle potřeby společná kontrola
AJ uč. str. 28 - opakovali jsme písničku, uč. str. 27 - poslouchali jsem příběh a video
AJ PS str. 24/1 - označili jsme stejný a rozdílný obrázek, str. 24/3 - doplnili jsme věty, str. 25/1 - spočítali a napsali čísla
ČaJS - opakovali jsme ústně i písemně:
Hlavní a vedlejší světové strany, Podmínka života na Zemi, Vzduch - 2, 3 informace
ČaJS PS str. 31 - četli jsme text, podle textu doplnili do vět, společná kontrola, práce bude ohodnocena známkou.
Dú: ČaJS uč. str. 41/ Teplo a světlo ze Slunce - číst a učit se zpaměti ( umět říct 5 důležitých informací)
ČJ - děti měly možnost si opravit básničku, o opravu byl zájem.
ČJ uč. str. 54/1 - učili jsme se společně podle pořadí slova ohebná a neohebná
ČJ uč. str. 54/2 - doplnili jsme básničku (hádanku) a určovali jsme slova ke správnému slovnímu druhu
Zjistili jsme, že ohebná mění svůj tvar - říkali jsme si různé příklady (žák - žáci, pouzdro - pouzdra, ...)
ČJ uč. str. 55/1 - společně jsme se učili definici pro podstatná jména
Dú: ČJ uč. str. 54/1 a 55/1 - učíme se zpaměti (do příštího úterý).