ČJ uč. 26/2 - opakovali jsme řadu příbuzných slov, určovali jsme kořen společně, 1. řada a 2. řada, 3. řada samostatně
ČJ uč. str. 26/ žluté okno (nahoře) - učíme se říct zpaměti, co jsou slova příbuzná (i vlastními slovy).
ČJ PS str.19/1 - 1. řádek jsme si napsali na tabuli a společně našli kořen, 2.a 3. řada samostatně, pak následovala kontrola
MA uč. str. 17/1 kontrola dú,
MA uč. str. 8/3 učili jsme se psát sloupečky do sešitu
AJ - opakovali jsme slovíčka podle modré řady "School" a zkoušeli jsme na známky
AJ - opakovali jsme slovíčka Toys - poslouchali jsme, četli jsme a trénovali výslovnost
AJ uč. str. 5/2 - našli a pojmenovali jsme slovíčka
AJ uč. str. 5/3 - vysvětlili jsme si, že na každé stránce je průzkumník, který má napsané slovíčko a děti na stránce hledají obrázek
ČaJS připomněli jsme si směrovou růžici a světové strany (hlavní a vedlejší), zkoušeli na známky
PS str. 9/1 - lepili jsme do tabulky samolepky podle uvedené polohy, vyvozovali jsme, co která značka znamená
PS str. 10,11,13 - četli jsme si Legendu, vysvětlivky značek na mapě
Dú: ČaJS přinést si nalepenou samolepku Huga na obdélníku tvrdého papíru (PS uvnitř, někdo si samolepku nalepil ve škole, někdo chtěl doma)
ČJ PS str. 19/1 - vysvětlili a zapsali jsme pod sebe příbuzná slova a označili kořen (společně na tabuli)
Psali jsme diktát, děti dostaly zapsaný předcházející diktát do žákovských knížek (dle zájmu jsem poslala i nakopírovaný diktát).
Dú: ČJ PS str. 19/2