ČJ SDVS str. 7/1 - opakování dú, zeptat se na slovo a odpovědět, opakovali jsme vyprávění o slově
ČJ - opakovali jsme řady vyjmenovaných slov (po b) na známky, (po l) trénovali (děti chtěly i na známky)
MA - opakovali jsme všechny řady násobilek
MA PS str. 6 - pokračovali jsme samostatně v práci, dle potřeby s dopomocí
Dú: MA PS str. 6 nebo 7/ označené cvičení (dokončit a vypracovat jedno celé)
AJ PS str. 13/1,2 - přečetli jsme věty, doplnili slova, str. 14/1kontrola dú, četli jsme věty
AJ uč. str. 16/1 - poslechli jsme si příběh, hráli jsme příběh, trénovali jsme výslovnost
AJ PS str. 14/2 - přečetli jsem věty a doplnili "food, drink" a názvy potravin.
ČaJS uč. str. 14 nebo 15 četli jsme "Kraje České republiky" Na tučně vytištěná slova jsme vytvářeli věty (využili jsem mapu v uč.)
např.: Máme 14 krajů. Každý kraj je znázorněný na mapě. Každý kraj má svoje krajské město.
Pardubický kraj má krajské město Pardubice. V krajském městě v Olomouci je krajský úřad. a další věty.....
ČaJS PS str. 18/1 - samostatně i s dopomocí
Dú: ČaJS uč. str. 14(15) číst a na tučně vytištěná slovní spojení vyvářet věty. PS str. 18/2
ČJ PS str. 29/1 - oddělit slova, učit se řadu, str. 29/2 - vytvořili jsem věty, kontrola ústně i na tabuli