Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
6
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
7
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
8
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
9
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
10
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
11
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
12
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
13
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
14
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
15
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
16
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
17
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
18
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
19
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
20
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
21
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
22
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
23
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
24
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
25
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
26
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
27
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
28
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
29
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
30
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
31
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
1
Stanovení úplaty za předškolní vzdělávání v mateřské škole pro školní rok 2024/2025

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 3. ročník > 11.12.2024

11.12.2024



ČJ uč. str. 38/modré okno - četli jsme slova, vytvářeli slovní spojení a slovní spojení jsme využili ve větách

Říkali jsme dle zájmu básničky zpaměti. 

Vysvětlili jsme si cizí slova a učili jsme se výslovnost těchto slov

 

MA - od libovolného čísla jsme pokračovali v počítání po jednotkách 654,655,656, po desítkách 720,730,740

MA - od libovolného čísla jsme pokračovali po desítkách 655, 665, 675

MA - od libovolného čísla jsme pokračovali +2,  722,724,726 a přidávali jsme další +3,+4...

Děti si řady zapsali do malého sešitu.

MA - společně jsme řady kontrolovali, dle zájmu žáků, vysvětlili jsme si na tabuli

MA vysvětlili jsme si, že desátá jednotka se mění na 1 desítku

10 jednotek = 1 desítka

                10 = 10

Dú: MA ústně, procvičovat řadu od libovolného čísla po jednotkách, desítkách (stovky a celé desítky např.: 660 a stovky, desítky a jednotky např.:667), +2, +3, +4......  až +8,+9 (podle malého sešitu). 

 

ČJ uč. str. 38 - napsali jsme si na tabuli vytvořená slovní spojení (vyrobil stůl, násobil osmi, ozdobil dort, starý biograf, jdi do biografu, 

biologie, učit se biologii, těžká biologie, lehká biologie, zajímavá biologie, bizon, starý bizon, mladý bizon, hnědý bizon, naštvaný bizon, klidný bizon, hodný biskup, moudrý biskup, smutný biskup)

Z těchto slovních spojení si měly děti napsat do sešitu 1 až 2 slovní spojení na každé slovo a případně si mohly vymyslet další slovní spojení. 

Dú: ČJ PS str. 27/2 - vybrat si 5 slov a vytvořit z daných slov 5 slovních spojení