Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
2
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
3
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
4
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
5
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
6
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
7
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
9
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
10
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
11
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
12
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
13
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
14
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
15
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
16
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
17
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
18
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
19
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
20
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
21
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
22
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
23
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
24
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
25
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
26
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
27
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
28
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 2. ročník > 19.3.2024

19.3.2024



Prosím podepisovat úkolníček. Děkuji Jelínková

ČJ putování str. 8/14 - 2 věty, kontrola dú, str. 8/15 - podle obrázků jsme dokončili věty. 

  1. věta byla napsaná na tabuli. Děti ji měly pouze opsat. "Ovce hledá jehňátko. Četli jsme věty a doplnili podle obrázku.

Dú: ČJ Putování str. 8/15 - napsat 4 věty a vybarvit zvířátko podle napsaných vět. 

 

MA PS str. 24/1 - společně jsme četli a říkali příklady na písemné sčítání pod sebou. 

Přečetli jsme příklady, sečetli jsme jednotky od čáry (směrem zespodu nahoru podle šipky). 

Potom jsme sečetli desítky (směrem od čáry nahoru). Přečetli jsme výsledek a na závěr jsme přečetli celý příklad. 

PS str. 24/2 - přečetli jsme zadání, slovní úlohu a do zápisu jsme dopsali počet chlapců a počet dívek. Zakroužkovali a podtrhli jsme chlapce a dívky i v textu slovní úlohy. Znázornili jsme chlapce a dívky pomocí puntíku (po deseti a po pěti). Vytvořili jsme příklad, zapsali a podle otázky vytvořili a zapsali odpověď. 

MA PS str. 25 -  připravili jsme si stránku ústně, potom samostatná práce na známky - opakování 

 

ČaJS - vyprávěli jsme o jaru, hledali jsme důležitá slova, která jaro vystihují a popisují. Napsali jsme si slova do myšlenkové mapy. 

Odpověděli jsme na dotazy "Noc s Andersenem". 

Dú: ČJ vyprávět na základě myšlenkové mapy o jaru jako ročním období

 

ČJ - psali jsme do písanky, četli jsme z písanky. Říkali jsme texty o zvířatech zpaměti. 

Děti dostaly informace k akci "Ukliďme Česko". Prosím o vrácení souhlasu do školy. Děkuji