Pondělí
ČJ vyprávěli jsme si zážitky z víkendu (Mikuláš a čerti u nás doma),Slab. 5/1 - četli jsme slova, znázorňovali význam slova pohybem
MA str. 3/1 - četli jsme slovní úlohy, učili jsme se zeptat (Kolik pomerančů má teta? Kolik pomerančů má Ela? ) a odpovědět (Teta má 6 p.)
MA str. 3/2 - porovnávali jsme a psali znaménko nerovnosti. Prosím o pečlivost při psaní znaménka. str. 3/3 - doplnili jsme logickou řadu
Po velké přestávce chodil ve škole Mikuláš a děti mu říkaly básničky a písničky.
ČJ Psaní - povídání o obrázku (víkend) a kreslení zážitků ve škole (Mikuláš, andělé a čerti).
Úterý
ČJ Slab. str. 5/2 - četli a psali jsme slabiku TA a slova, str. 5/3 - vyprávěli jsme o obrázku, četli slabiky a našli slova, str. 5/4 - nakreslili jsme pilu
Dú: ČJ Slab. str. 6/2
ČJ Psaní - četli jsme ve dvojicích slova a psali individuálně malé psací "i, u"
MA str. 4/1 - četli jsme věty, umíme se zeptat a odpovědět (Kolik má Ela koleček? Ela má 0 koleček), znázornili jsme úlohu, napsali příklad a vypočítali
MA str. 4/2 - učili jsme se dívat a hledat informace v předcházejícím cvičení, str. 5 - samostatná práce
ČaJS PRV str. 18 - vyprávěli jsme o obrázku, o rodině, str. 19 - učili jsme se příbuzenské vztahy (syn, dcera, sourozenci...)
Středa
ČJ Slab. str. 6/1,3,5 - četli jsme věty, podle vět a obrázků jsme vybarvili míček, četli jsme slabiky, vyhledali slova, vyhledali malé tiskací "t"
Dú: ČJ Slab. str. 6/1 - čteme věty, vybrat a připravit si další stránku (Zdokonalujeme se ve čtení).
MA str. 4 - četli jsme věty, trénovali jsme otázku a odpověď, str. 5 dle svého tempa samostatná práce
ČJ Psaní - děti poslouchaly pohádku o písmenku "i" a psali jsme individuálně malé psací "i, u"
Dú: ČJ Psaní - dva označené řádky