Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
2
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
3
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
4
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
5
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
6
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
7
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
9
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
10
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
11
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
12
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
13
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
14
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
15
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
16
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
17
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
18
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
19
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
20
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
21
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
22
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
23
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
24
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
25
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
26
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
27
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
28
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 30.3.2022

30.3.2022



ČJ Sl. str. 71/1 - opakovali jsme čtení slov, četli jsme příběh, dopsali jména a větu, odpověděli ANO, NE, nakreslili Cézara

Myšlenková mapa - hledali jsme nejdůležitější slovo z příběhu, které jsme napsali doprostřed. Na tabuli jsme si vysvětlili vytvoření myšlenkové mapy a hledali jsme další slova ke klíčovému slovu Cézar. Začali jsme vytvářet myšlenkovou mapu na pracovním listě. 

Dú: ČJ na pracovní listě dokončit myšlenkovou mapu. Od hlavního (základního)  slova udělat šipku a napsat k další šipce další slovo z příběhu, které rozvíjí hlavní slovo. Počet rozvíjejících slov je dle vlastního výběru. 

 

MA str. 5/1,2,3 - přečetli jsme slovní úlohu, zeptali jsme se, vytvořili otázku a příklad, vypočítali příklad a řekli jsme odpověď, rozhodovali jsme se o pravdivosti a nepravdivosti informace. 

Vytvářeli jsme systém a učili jsme se 10 + 1, 10 + 2....

Dú: MA malá fialová str. 1/1,2

 

ČJ psaní - psali jsme písmeno b, č, c, slabiky a slova 

Dú: ČJ psaní označené řádky v písance, zapsané v malém sešitě