Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
2
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
3
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
4
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
5
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
6
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
7
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
9
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
10
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
11
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
12
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
13
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
14
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
15
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
16
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
17
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
18
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
19
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
20
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
21
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
22
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
23
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
24
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
25
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
26
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
27
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
28
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 27.1.2023

27.1.2023



ČJ Sl.str. 19/2 - kontrola dú, každý žák četl jeden sloupeček a zapisovali jsme známky do žákovské knížky. Dle potřeby je v pondělí možná oprava. 

ČJ str. 19/2 - přečetli jsme si zbývající sloupečky a vysvětlili význam slov. V posledním sloupečku jsme se učili číst dohromady předložku se slovem. 

Dú: ČJ Sl. str. 19/2,3 - trénujte čtení slov a vět

MA PO (Početník) - pokračovali jsme dál v dalším cvičení. Na tabuli jsme si vysvětlili  a prakticky jsme procvičovali rozklady. 

Na střeše sedí 3 ptáci. Ptáci se rozletí a vpravo si sedne 1 pták. Kolik ptáků bude vlevo. Dopočítáme 1 a kolik chybí do 3?

Děti si vezmou do ruky 3 pastelky. Drží je oběma rukama před sebou. Pokud si do pravé ruky vezmu z těch třech 1 pastelku, kolik pastelek mi zůstane v levé ruce. Mám konkrétní materiál v ruce a vidím počet. 

Početník jsme začali používat k samostatné práci, protože do 5 všechno umíme. Dle potřeby je v pondělí možná oprava. 

ČaJS 33\1 kontrola dú, vyprávění o odlišnostech mezi lidmi. 

Mluvili jsme také o jedinečnosti každého člověka. Nap.: Václav Bant (Filip Černý....)  narozený svým rodičům a žijící v Pňovicích je jeden jediný na světě. 

Vedli jsme debatu na téma: 

Máš svého kamaráda rád, pro to, jak vypadá, nebo pro to, jak se chová? 

Jaké má vlastnosti? Pozná se hodný člověk podle toho, jak vypadá? 

Jak se zachováš, když tě na ulici osloví neznámý člověk? 

Jak se zachováš, když tě na ulici osloví neznámy člověk, který bude velmi milý a hodný? 

Dú: ČaJS 33/2 - namaluj svého kamaráda a vyprávěj o kamarádovi. 

Děkuji za Vaši práci a přeji hezký víkend.