Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
30
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
31
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
1
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
2
Zahájení školního roku 2022/2023
Informace ze školní jídelny
Logická olympiáda
3
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
4
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
5
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
6
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
7
Logická olympiáda
8
Logická olympiáda
9
Logická olympiáda
10
Pozvání na akci s Chaloupkou na vodě
Logická olympiáda
11
Logická olympiáda
12
Logická olympiáda
13
Logická olympiáda
14
Logická olympiáda
15
Logická olympiáda
16
Logická olympiáda
17
Logická olympiáda
18
Logická olympiáda
19
Logická olympiáda
20
Logická olympiáda
21
Logická olympiáda
22
Logická olympiáda
23
Logická olympiáda
24
Logická olympiáda
25
Logická olympiáda
26
Logická olympiáda
27
Logická olympiáda
28
Logická olympiáda
29
Logická olympiáda
30
Logická olympiáda
1 2

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 25.10.2022

25.10.2022



MA str. 21/1 - opakovali jsme příklady v řetězci (navazování příkladů). 

Podobný řetězec jsme vytvořili ve třídě. 

Vašku, máš 3 jahody. 1 jahodu jsi snědl. Kolik jahod ti zbylo? Zbyly mi 2 jahody. (Vašík se otočil na dalšího žáka a pokračoval. )

Kryštofe, dávám ti 2 jahody. Další žák pokračoval. 

Mám 2 jahody.  1 jahodu jsem snědl. Kolik jahod mi zbylo? .......(Výborné je, když to dítě říká za sebe. Pokud to nejde říkáme to s dítětem. 

Vyjádření celého příkladu, celé slovní úlohy je pro dítě dost náročné). 

Říká dospělý: Máš 2 jahody. 1 jahodu sníš. Kolik ti zbylo jahod? 

 

MA str. 21/2 - přečetli jsme příklady, dopsali výsledek. Výsledek jsme přiřadili k dítěti na obrázku, podle čísla na triku. 

Proč má Eda v košíčku 1 malinu? 

"Malina má příklad 2 - 1 = 1, 1 má na triku Eda se žlutým trikem, proto Edovi do košíčku nakreslíme 1 malinu."

Můžete to vysvětlit i vlastními slovy, důležité je vidět souvislosti (výsledek příkladu, číslo na triku). 

 

ČJ str. 28/1 - četli jsme jednotlivá písmena a spojovali písmena do slabiky. 

Je důležité dbát na správnou výslovnost (otevřená pusa, jazyk ve správné poloze). 

28/2 - četli jsme řádek tiskacích písmen, slabik a řádek psacích písmen. 

28/3 - zjistili jsme počet slabik, zapsali 1. slabiku a určili její pozici ve slově (na začátku, na konci...).

 

ČJ - vyprávěli jsme podle sešitu s obrázkem a kreslili obrázek o prázdninách. 

Děkuji rodičům za podporu. Sešity s obrázkem děti krásně využívají a zaznamenávají si do nich vlastní zážitky a zkušenosti. 

Přeji pěkné podzimní prázdniny a hodně společných chvil strávených s dětmi.