ČJ Sl. str. 66/1,2 - kontrola dú, přečetli jsme slova, vyprávěli informace z příběhu
ČJ Sl. str. 67/1,2,3 - četli jsme slova, vysvětlovali jsme si význam slov, četli jsme příběh s porozuměním
Dú: ČJ Sl. str. 67/1,2 - trénovat čtení slov, číst příběh a vyprávět
ČJ psaní - psali jsme malé psací r, c, h a dvojhlásku ou, au, eu
Dú: ČJ psaní - označeno v písance, zapsáno v sešitě
Děti, které jsou nemocné napíši celou stránku (práce ve škole) a 3 - 4 řádky (dú).
MA učili jsme se počet od 11 do 20, vytvářeli jsme představu daného množství,
MA str. 3 - seznámili jsme se s tělesy krychle (kostička), koule a sčítali jsme tělesa (postavičky jako prostorové geometrické tvary na obrázku)
Společně jsme rozlišili rovinné geometrické tvary (dají se položit) a prostorové geometrické tvary (dají se postavit).
Dú: MA 2/2 pokud děti nemají, prosím dokončit, str. 2/3 - vybarvit dle zadání prostorové geometrické tvary,
Děti, které měly práci hotovou, dostali pracovní list, na který mají nakreslit určitý počet rovinných geometrických tvarů dle zadání (např.: 13 ..) a vyberou si barvu a tvar (čtvereček nebo obdélník nebo trojúhelník - rovinné prostorové útvary)