Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 24.3.2022

24.3.2022



ČJ Sl. str. 66/1,2 - kontrola dú, přečetli jsme slova, vyprávěli informace z příběhu

ČJ Sl. str. 67/1,2,3 - četli jsme slova, vysvětlovali jsme si význam slov, četli jsme příběh s porozuměním

Dú: ČJ Sl. str. 67/1,2 - trénovat čtení slov, číst příběh a vyprávět 

 

ČJ psaní - psali jsme malé psací r, c, h a dvojhlásku ou, au, eu

Dú: ČJ psaní - označeno v písance, zapsáno v sešitě

Děti, které jsou nemocné napíši celou stránku (práce ve škole) a 3 - 4 řádky (dú). 

 

MA učili jsme se počet od 11 do 20, vytvářeli jsme představu daného množství, 

MA str. 3 - seznámili jsme se s tělesy krychle (kostička), koule a sčítali jsme tělesa (postavičky jako prostorové geometrické tvary na obrázku)

Společně jsme rozlišili rovinné geometrické tvary (dají se položit) a prostorové geometrické tvary (dají se postavit).

Dú: MA 2/2 pokud děti nemají, prosím dokončit, str. 2/3 - vybarvit dle zadání prostorové geometrické tvary,

Děti, které měly práci hotovou, dostali pracovní list, na který  mají nakreslit určitý počet rovinných geometrických tvarů dle zadání (např.: 13 ..) a vyberou si barvu a tvar (čtvereček nebo obdélník nebo trojúhelník - rovinné prostorové útvary)