Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 23.1.

23.1.



Probráno:
Procvičovali jsme psaní malých psacích písmen, slabik mi,mu,me. Diktovala jsem dětem slabiky a písmena, psaly psacím, někteří neumí napsat ani písmeno. Prosím trénujte... Skládali jsme slova, hlavně tříslabičná s N. Četli jsme ve zdokonalujeme čtení str. 20,21. V písance jsme dopsali str. 13 a první dva řádky str. 14. Ve slabikáři jsme si přečetli opět text, který četly děti za domácí úkol. Šlo jim to pěkně a měly radost. Na str. 18/ 1 jsme trénovali čtení jednoslabičných slov typu nos, tón... apod. Udělali jsme i cv. 2, děti mi pak odpovídaly na otázky k textu. př. Co dělá Jan? Kdo myje nádobí? Děti musí odpovídat celou větou, vyžadujte to od nich i doma, moc se neumí vyjadřovat. 

M: Sčítání a odčítání do 7. Pracovali jsme názorně s kolečky (vagónky) - děti je připojovaly a odpojovaly k vláčku a zapisovaly příklad. Př. Z Uničova vyjel vlak a měl tři vagónky. Přijel do Olomouce a další čtyři vagónky mu připojili. Kolik má teď vláček vagónků? 

DÚ: M: uč. str. 71/ 2,3,4

ČJ: Zdokonalujeme čtení - číst str. 20,21. Prosím, opět mi ke každé straně napište, kolikrát ji děti četly. Děkuji

Písanka: str. 14/ napsat další  čtyři řádky (děti si je značily)