Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
30
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
31
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
1
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
2
Zahájení školního roku 2022/2023
Informace ze školní jídelny
Logická olympiáda
3
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
4
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
5
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
6
Zahájení školního roku 2022/2023
Logická olympiáda
7
Logická olympiáda
8
Logická olympiáda
9
Logická olympiáda
10
Pozvání na akci s Chaloupkou na vodě
Logická olympiáda
11
Logická olympiáda
12
Logická olympiáda
13
Logická olympiáda
14
Logická olympiáda
15
Logická olympiáda
16
Logická olympiáda
17
Logická olympiáda
18
Logická olympiáda
19
Logická olympiáda
20
Logická olympiáda
21
Logická olympiáda
22
Logická olympiáda
23
Logická olympiáda
24
Logická olympiáda
25
Logická olympiáda
26
Logická olympiáda
27
Logická olympiáda
28
Logická olympiáda
29
Logická olympiáda
30
Logická olympiáda
1 2

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 21.10.2022

21.10.2022



ČJ str. 27/2 - vyprávěli jsme pohádku O koblížkovi a O Budulínkovi

ČJ str. 274/3 - trénovali jsme čtení (l -a- l - m ...), rozlišovali jsme velká a malá písmena (četli jsme malé l, malé a....)

rozlišovali jsme tiskací a psací písmena (malé tiskací l, malé tiskací a....) Těmito třemi způsoby jsme četli řádek nahlas. 

Trénovali jsme rozlišování velkých a malých písmen, tiskacích a psacích písmen také na kartičkách. 

 

MA připomněli jsme si znaménko mínus, jeho napsání i znázornění a uvedli jsme si v jakém významu znaménko mínus používáme. 

MA str. 20/1 - přečetli jsme obrázkový příklad (V lese vyrostly 2 houby. 1 houbu vzal myslivec. Kolik hub zbylo v lese?) a podle znázornění jsme dopsali výsledek, Celý příklad jsme přečetli. Vysvětlili jsme si: 

Na začátku je 2, protože jsou v lese 2 houby. 

Myslivec houbu vzal, je pryč. Potřebujeme znaménko - . kolik hub vzal? Vzal 1 houbu, proto bude  - 1.

Chceme příklad vypočítat, potřebujeme znaménko rovná se a na konec napíšeme výsledek. Kolik hub zbylo v lese? v lese zbyla 1 houba. 

Je to důležité pro uvědomění, co je na začátku, uprostřed a na konci příkladu. 

 

MA str. 20/2 - přečetli jsme obrázkový příklad, přečetli jsme napsaný příklad a podle obrázkového znázornění jsme dopsali výsledek. 

MA str. 20/3 - přečetli jsme příklady, vymysleli a nakreslili slovní úlohu a dopsali výsledek podle obrázkového příkladu.

MA str. 20/4 - pokud měly děti hotovou práci, vybarvovaly obrázek. 

Dú: MA str. 20/4 - některé děti si vybarví obrázek doma. Děkuji

 

ČaJS str. 12,13 - opakovali jsme zvířat v lese, poslouchali jsme jejich zvuky, kontrola dú str. 13/4

PS str. 14 - učili jsme se poznávat listnaté stromy na procházce v lese. 

Povídali jsme si o lese - text v úvodní části stránky. 

Listnaté stromy mají listy. Na dubu rostou žaludy. Na buku rostou bukvice. Listnatý strom jírovec poznáme podle kaštanů. 

Náš národní strom se jmenuje lípa. 

Dú: ČaJS  - vyprávějte pár vět o lese a o stromech.