ČJ str. 26 - opakovali jsme básničku k "l", pojmenovali jsme obrázky, říkali jsme další slova s "l".
MA str. 19/1 - určovali jsme pozici čísla a znaménka v příkladu (na začátku, uprostřed, na konci). Podle počtu obrázků jsme se snažili napsat příklad.
MA str. 19/2 - spočítali jsme obrázky, znázornili puntíky, připomněli znaménko nerovnosti a napsali.
MA str. 19/3 - přečetli jsme slovní úlohu, podle znázornění napsali příklad a zkoušeli jsme říct odpověď.
V lese bydlí 1 ježek a 1 veverka. Kolik máme celkem v lese zvířátek?
Ježka nám znázornili 1 modrým puntíkem, protože je 1. Veverku nám znázornili 1 červeným puntíkem, protože je 1.
Příklad jsme napsali podle obrázků nebo podle puntíků. Děti většinou chtěly obrázky.
Máme 1 ježka, proto na začátek musíme napsat 1. Přidáváme veverku, proto potřebujeme napsat znaménko +.
Kolik přidáváme veverek? Přidáváme 1 veverku, proto musíme napsat za plus 1.
Chceme příklad vypočítat potřebujeme znaménko =.
Zvířátka se na konec spolu bavila, byla spolu pohromadě na oslavě. Kolik bylo na konci celkem zvířátek?
Do posledního řádku jsme znázornili výsledek (1 modrý a 1 červený puntík bez mezery) a snažili jsme se říct odpověď.
ČJ psaní - opakovali jsme básničky a psali jsme horní oblouk. Trénovali na tabuli a na papíře.
Dú: PL - naučit se básničku a napsat.
VV - malovali jsme draka na podzim.