Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
2
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
3
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
4
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
5
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
6
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
7
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
9
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
10
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
11
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
12
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
13
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
14
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
15
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
16
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
17
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
18
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
19
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
20
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
21
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
22
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
23
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
24
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
25
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
26
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
27
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
28
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 15.2.2022

15.2.2022



ČJ Sl. str. 41/2,4 - kontrola dú, přečetli jsme příběh

ČJ Sl - čtení příběhů na koberci, kontrola porozumění textu pomocí dotazů a odpovědí

Dú: ČJ Zdokonalujeme čtení (Slabikář 1. díl) - str. 47 - 50, prosím, vyberte si 1 stránku a natrénujte

 

ČJ psaní - rozcvičili jsme si ruku, trénovali jsme písmena a spoje

Dú: ČJ psaní - označené v písance nebo v cvičném sešitě, zapsané v úkolníčku

 

MA str. 36/1 - společně jsme přečetli slovní úlohu, uvědomili si znázornění a porovnávali 

V zadaných slovních úlohách jsme si uvědomovali, o kolik má Ota více pohárů než Tom (o n více)

V praktické činnosti s obrázky jsme určovali: Já mám 2 berušky. Žák má o 2 šneky více než já. Kolik šneků má žák? 

Pomocí obrázků jsme si ukazovali co máme stejně a o kolik má žák více. 

Dú: MA PL - vyberte si nejméně 2 cvičení, ale můžete udělat i 3 cvičení nebo celý pracovní list

 

ČaJS PRV str. 32 kontrola dú, vyprávění o obrázku, str. 33 společná práce

Dú: ČaJS PRV str. 34/ vyber si 1 cvičení, opakujeme vyprávění o zimě - typické znaky ročního období