STŘEDA
MA str. 44 - vysvětlili jsme si jednotlivá cvičení MA str. 44/1 vypočítali jsme příklad a vybarvili výsledek tento úkol si vybrala většina dětí na dú
MA str. 44/2 - vypočítali jsme příklad a dopsali na číselné ose (rozlišili jsme jednotlivé výsledky barevně)
MA str. 44/3 - učili jsme se sčítání v pyramidě, procvičovali jsme na tabuli různé pyramidy, budeme ještě procvičovat - nové učivo
MA str. 44/3 - upřesnili jsme si podle zadání rozklad (natištěné dírky a dokreslené dírky).Podle počtu dírek jsme dokreslili do 7 a zapsali rozklad
Slabikář str. 4 - četli jsme písmena a doplnili první písmeno slova a samohlásky, str. 5 - doplnili jsme počet slabik, vyjádřili krátkou a dlouhou slabiku graficky a zapsali jsme první a poslední písmeno
ČJ psaní dopisovali jsme i,í na str. 13
ČTVRTEK
ČJ Sl str. 6 - pojmenovali jsme obrázek, určili jsme počet slabik a první slabiku jsme zapsali do mřížky
ČJ SL str. 7 - zkoušeli jsme číst slabiky a ze slabik jsme tvořili slova
Dú: ČJ Sl str. 7 - skládejte ze slabik slova nebo trénujte čtení slabik v řádku nebo sloupečku.
Pokud si dítě potřebuje říct jednotlivá písmena, nevadí, říkejte písmena nahlas, aby nedošlo k dvojímu čtení (potichu a nahlas).
Slovo "láme" čteme l- á, lá, m - e, me, lá-me. Pokud chce dítě přečíst celé slovo, musí si trochu první slabiku pamatovat.
MA str. 45/1 - tvořili jsme rozklad, hledali jsme dvojice paliček, aby čísla dávala součet 7
MA str. 45/2 - řešili jsme slovní úlohu, znázornili, vypočítali a porovnali pomocí znamének.
MA str. 45/3 - opravovali jsme příklady
MA str. 45/4 - podle zadání jsme porovnávali ve skupince hráče na flétnu.
Dú: MA str. 45 dokončit
ČJ psaní dopisovali jsme str. 14 - "i" šikmá prohnutá čára do špičky, ze špičky sjedeme rovnou čarou k bříšku (směrem k dítěti, k jeho bříšku), zaoblíme a přidáme ručičku. Na tečku jenom položíme špičku tužky na papír, lehce přitlačíme a tužku zvedneme. Neděláme puntík.
Dú: ČJ psaní 2 označené řádky.
S dětmi. které chyběly před Vánocemi, jsem postupně dopisovala v psaní chybějící řádky. Prosím rodiče o postupné dopisování dalších chybějících řádku.