MA opakovali jsme příklady na sčítání a odčítání do 3, trénovali jsme sčítání a odčítání na základě sluchu (poslech příkladu a následné řešení).
(Pokud mělo dítě s příkladem problém, nabídli jsme nápovědu: 1+1 Co rád/a jíš? Mandarinku.
Představ si:
Máš 1 mandarinku a máma ti v poledne přidá ještě 1 mandarinku. Kolik mandarinek máš celkem?
Na základě konkrétní představy všechny děti příklad vypočítaly. Je potřeba, aby v úloze použili věc, předmět, s kterým mají vlastní zkušenost.
MA str. 21/3 - přečetli jsme slovní úlohu, znázornili a napsali příklad, učili jsme se příklad zdůvodnit a rozumět příkladu (na začátku, uprostřed...).
ČJ str. 28/3 - zopakovali jsme slova a doplnili slova vpravo. Pojmenovali jsme obrázek, řekli jsme jednotlivá písmena ve slově, slabiky a zapsali slabiku do mřížky.
ČJ str. 29/1 - vybarvili obrázek a slabiku k obrázku stejnou barvou
ČJ str. 29/2 - je to nový typ úlohy pro děti. Podle slabiky jsme se pokusili vymyslet slova, která by odpovídala grafickému zápisu.
2 puntíky - slovo začíná na MA a slovo má 2 krátké slabiky (nápověda: Podívej se na úlohu - obrázky na str. 28 cvičení 2.
ČJ str. 29/3 - vyprávěli jsme podle obrázku příběh o malém medvíděti. napsaná slova jsme přečetli.
Dú: ČJ str. 29/3 - čti a vyprávěj podle obrázků.
ČJ - psali jsme horní zátrh, trénovali na PL a v písance, opakovali jsme básničku