Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3
P-centrum Olomouc 8. ročník
3. lekce plavání(2. - 4. ročník)
4
cestopisná přednáška Motani
5 6 7
8 9
Focení jednotlivých tříd školy
10
Výsledky zápisu dětí do 1. třídy
4. lekce plavání (2. - 4. ročník)
11
Zlatý list v Uničově - výběr dětí z 2. stupně
12 13 14
15
Testování ČŠI - 9. ročník
16
Dopravní hřiště - 1. - 3. ročník
17
5. lekce plavání (2. - 4. ročník)
18 19
P- centrum Olomouc - 5. ročník
20 21
22 23 24
6. lekce plavání (2. - 4. ročník)
25
VIDA centrum Brno - 7. - 9. ročník
26
Šesťáci v Expozici času
Expozice času 6. ročník
27 28
29 30 31
7. lekce plavání ( 2. - 4. ročník)
1 2
Oznámení o rozhodnutí přijetí dítěte k předškolnímu vzdělávání pro školní rok 2023/2024
3 4

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Mateřská škola > Školní vzdělávací program

Školní vzdělávací program

Pracujeme podle ŠVP s názvem

JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA, KAŽDÝ DEN JE PŘECE PRIMA.

Jak již název napovídá, vycházíme z přirozeného střídání ročních  období v průběhu roku. Každodenně se v jednotlivých tematických celcích  snažíme podporovat celkový harmonický vývoj dětí, s využitím jejich schopností, talentu a zájmu. Učení jak spontánní, tak řízené je pokud možno v rovnováze. Hry, činnosti, situace oslovují celou skupinu, menší skupinky dětí, jednotlivce. U dětí s posledním rokem docházky podporujeme rozvoj grafomotoriky, zájem o písmena, číslice a úkoly z nejrůznějších oblastí vědění, které dětem umožní potřebnou orientaci a znalosti pro úspěšný vstup do 1. třídy základní školy.

Do výchovné práce zahrnujeme prvky pedagogiky M.Montessori. Snažíme se děti vést  k maximální samostatnosti ve všech činnostech, schopnosti samostatně se rozhodovat, respektovat daná pravidla, zvyšovat soustředěnost a koncentraci (každodenní chůze po elipse, hry na ticho). Chovat se pěkně k sobě navzájem, živočichům i věcem okolo nás. Respektovat ostatní s tím, že slušnost a ohleduplnost by se měla stávat součástí osobnosti, tedy samozřejmostí.

Mezi námi máme i děti integrované, které zvládají každodenní pobyt v mateřské škole s pomocí asistentky pedagoga. Tato zkušenost obohacuje nás všechny o umění soužití s těmi, kdo mají nějaké znevýhodnění  pro každodenní život. Učíme se respektovat, pomáhat, přijímat odlišnosti.

Snažíme se vytvářet prostředí vstřícné, příjemné, ale s nutností dodržování domluvených pravidel.

ŠVP k nahlédnutí v MŠ.