Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Oznámení o přerušení provozu mš
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29 30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Informace o možnosti nástupu žáků 2. stupně

Informace o možnosti nástupu žáků 2. stupně



Datum konání:
8.6.2020

 

Vážení rodiče,

podle pokynu MŠMT mohou školy od 8. 6.  realizovat občasné vzdělávací aktivity pro žáky druhého stupně. Účast žáků je dobrovolná.

Rádi bychom nabídli žákům 6. – 8. ročníku  od 8. 6. do 19. 6. 2020  zatím konzultační hodiny k vysvětlení učiva zadávaného při distančním vyučování a také umožnili pobyt žákům, jejichž technické podmínky doma neumožňovaly plnění zadaných úkolů a jejich zpětné elektronické odesílání.  Žáci mohou v průběhu těchto hodin odevzdat vypracované úkoly jednotlivým vyučujícím a nechat se přezkoušet v případě zájmu o řešení nerozhodné známky.

Hodnocení žáků za 2. pololetí školního roku proběhne v souladu s pokynem MŠMT (zveřejněno na stránkách školy).  Předběžný návrh hodnocení vašeho dítěte vám bude zaslán emailem.

Třídnické hodiny pro žáky 9. ročníku plánujeme v týdnu od 15. 6. 2020. Bližší informace ještě upřesníme.

Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při prvním vstupu do školy.

čestné prohlášení.pdf

Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy:

1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.

2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.

4. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.

5. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.

6. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.

7. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.

8. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.

9.. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.

 

Organizace konzultací :

Předpokládáme, že konzultace pro jednotlivé ročníky budou probíhat dva dny v týdnu. Přesný rozpis dnů a jednotlivých hodin vám bude zaslán po zjištění zájmu.

Žáci budou organizováni do skupin tak, abychom nepřesáhli počet 15 a vzájemně se nekřížily třídy.

V případě zájmu o docházku vašeho dítěte od 8. 6. 2020 kontaktujte elektronicky třídní učitele. (paní uč. Macharáčkovou po dobu nemoci zastupuje paní uč. Hojgrová)

 

Žáci 2. stupně nebudou mít z organizačních důvodů zajištěny obědy.

Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme na emailové adrese zsams@skolapnovice.cz nebo na tel.:774 288 067.

Děkujeme za spolupráci.

vedení školy