Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Oznámení o přerušení provozu mš
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29 30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Informace k provozu školy od 12. 4. 2021 do odvolání

Informace k provozu školy od 12. 4. 2021 do odvolání



Datum konání:
12.4.2021

  

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání Vlády ČR dne 6. dubna 2021 je nově povolena od 12. 4. 2021 osobní přítomnost na vzdělávání :

  • v mateřských školách – dětem, které mají povinné předškolní vzdělávání ve skupině maximální 15 dětí, bez roušek, pravidelné testování 2x týdně (pondělí, čtvrtek)
  • v základních školách :

            žákům 1. stupně (1. - 5. třída) v týdenním rotačním režimu do odvolání:

                 od 12. 4.  (lichý kalendářní týden) – nastupují do školy na prezenční výuku žáci 1., 3. a 5. ročníku , v sudém týdnu budou vyučováni distančně.

                 od 19. 4.  (sudý kalendářní týden)  - nastupují do školy na prezenční výuku žáci 2. a 4. ročníku, v lichém týdnu budou vyučováni distančně.

             žákům 2. stupně :

                      na skupinové konzultaci pro 9. ročník a žáky ohrožené školním neúspěchem,

                                                                  a to v nejvyšším počtu 6 žáků v jedné skupině (nutné testování)

                      na individuálních  konzultacích  - jeden žák a jeden pedagogický pracovník  (bez nutnosti testu)

Výuka pro žáky 2. stupně pokračuje distančním způsobem.

Školní družina bude v provozu od 6.15 hodin do 16.10 hodin.

TESTOVÁNÍ                                                                                                                                                                                                                            

Testování žáků bude probíhat při příchodu do ranní družiny, u ostatních žáků po příchodu do školy. Testování bude probíhat 2x týdně (pondělí a čtvrtek). 

                V případě testování žáků 1. - 3. ročníku 1. stupně je umožněna asistence zákonného zástupce při provádění testu.

                 Žádáme rodiče, aby této možnosti v maximální míře využili.

Pokud se některý žák nebude moci zúčastnit testování v určený den nebo čas, je nutné jej otestovat bezprostředně po jeho příchodu.

K testování se může dostavit dítě, žák pouze tehdy, pokud nemá příznaky infekčního virového onemocnění.

Děti a žáci, kteří prodělali onemocnění Covid-19 a od prvního PCR testu s pozitivním výsledkem neuplynulo více než 90 dnů, nemusí být po předložení dokladu o této skutečnosti testováni. Pokud doklad škole nedoloží, tak se účastní testování dle harmonogramu školy.

Více informací k testování naleznete na stránkách:     https://testovani.edu.cz/pro-rodice

                                                                                      https://testovani.edu.cz/pro-zaky-a-studenty

Instruktážní video:    https://www.youtube.com/watch?v=BmDnd140UH4&t=1s

Příchod žáků do školy od 7. 15 do 7. 35 hodin.

Pokud se dítě, žák neúčastní prezenčního vzdělávání z důvodu neúčasti na testování, škola bude absenci evidovat jako omluvenou. Při této omluvené absenci nemá škola povinnost zajistit dítěti, žákovi distanční způsob vzdělávání dle zákona. Probrané učivo a úkoly najdete na obvyklém místě - na webových stránkách ve zprávách jednotlivých tříd nebo budou zasílány emailem (1. ročník).

Prosíme rodiče žáků, kteří se nezúčastní prezenční výuky, aby tuto skutečnost oznámili třídnímu učiteli.

 

STRAVOVÁNÍ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Žáci na distanční výuce mají nárok na dotovaný oběd. Obědy budou vydávány do jídlonosičů od 10.45 - 11.00 hodin a od 13.15 do 13.45 hodin.

Žáci, kteří se účastní prezenční výuky a jsou přihlášeni k odběru obědů od začátku školního roku, budou mít obědy v daném týdnu přihlášené. Pokud nebudete mít zájem o odběr stravy, je potřeba kontaktovat paní Benešovou na tel. 774 287 067 do pátku 12.00 hodin.

Ve škole budou i nadále platit  hygienická opatření:

  • Žáci musí mít roušku dle platného nařízení MZ - doporučujeme dva kusy na výměnu + sáček.
  • Dospělé osoby vstupují s respirátorem.
  • Při vstupu do školy je nutno použít dezinfekci.
  • Pravidelné větrání během vyučování a o přestávkách.

 

Dotazy k chodu školy a školní jídelny na tel. 774 288 067, emailu: zsams@skolapnovice.cz