Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
31
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
1
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
2
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
3
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
4
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
5
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
6
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
7
Hustej net a bezneťáci ve 3. a 4. třídě
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
8
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
9
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
10
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
11
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
12
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
13
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
14
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
15
Oznámení rozhodnutí o přijetí k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2022/2023
16
Hravá fyzika
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
Oznámení o konání zvláštního zápisu do základního vzdělávání ve školním roce 2022/2023
Oznámení o konání zvláštního zápisu do předškolního vzdělávání ve školním roce 2022/2023
28 29 30 1
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
2
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022
3
Oznámení přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2022

Vyhledávání

5. ročník

školní rok 2021 / 2022

17. 9.

Ma: Zahráli jsme si bingo s násobilkou 9, procvičovali jsme dělení se zbytkem (uč. str. 11, cv. 1, 2) a písemné dělení v PS na str. 5.

16. 9.

Ma: Procvičovali jsme příklady na písemné násobení z učebnice, zopakovali jsme si postup písemného dělení. DÚ: tabulka nalepená v malém sešitě

15.9.

Čj: velký PS celá str. 4, malý PS str. 9 / cv. 24, 25, 26. Dú: učebnice str. 6/ cv. 2 napsat do sešitu, diktát malý PS str. 7, 9

13. 9.

Ma: Začali jsme opakovat násobení a dělení, společně jsme si připomenuli pravidla pro řešení příkladů s více početními operacemi.                                                            DÚ: učebnice str. 9, cv. 4 - opsat a vyřešit do malého sešitu

14. 9.

Čj: opakujeme učivo z nižších ročníků, velký PS celá str. 3

Ma: Zahráli jsme si bingo s násobilkou 6 a 7. Zopakovali různé typy příkladů na násobení a dělení. Připomenuli jsme si postup písemného násobení. V PS jsme udělali celou str. 4,  na str. 5 cv. 1 a  cv. 2. DÚ: PS str. 5, cv. 2 - dokončit nebo opravit.

 

 

Dobrý den vážení rodiče,

ve čtvrtek a pátek máme zkrácené vyučování, končíme v 11.30 hod.

Ve čtvrtek budeme mít třídnické hodiny, děti dostanou žákovské knížky, učebnice, pracovní sešity, sešity, rozvrh hodin, aj.

V pátek se již učíme podle rozvrhu.

Děkuji, s pozdravem Vykydalová

 

 3. 9.

Ma: Společně jsme si zopakovali zápis čísel, čtení čísel, řazení podle velikosti, řády čísel (jednotky, desítky, stovky, ... ), někteří zvládli v PS celou první stránku :).  Chválím.

 4. 9.

Ma: Dnes jsme měli trošku více matematiky :), zopakovali jsme zaokrouhlování, sčítání a odčítání, společně jsme doplňovali názvy  členů      početních    operací. Můžete si procvičit, když kliknete na: https://www.onlinecviceni.cz/exc/pub_list_exc.php?action=show&class=5&subject=Matematika&search1=03.+Matematick%C3%A9+pojmy&topic=01.+N%C3%A1zvy+%C4%8Dlen%C5%AF#selid

 DÚ: Každý má jiný, někdo v PS dodělává cvičení, někdo opravuje, ... .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ČJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                :