MA PS str. 1 (celá stránka), str. 2/1,2 - kontrola dle potřeby žáka společně na tabuli
MA - opakovali jsme víceciferné číslo, rozlišovali jsme jednociferná (z jednotek,
dvojciferná (z jednotek a desítek,
trojciferná (z J, D, S), čtyřciferná (z J, D, S, T) uč. str. 6
MA - procvičili jsme porovnávání víceciferných čísel - větší číslo, díváme se na vyšší řád
MA - opakovali jsme matematické výrazy pro sčítání sčítanec + sčítanec = součet
menšenec - menšitel = rozdíl
MA PS str. 2/3 - procvičili jsem společně a pokračovali samostatnou práci
MA - ve dvojici, ve skupince jsme procvičovali Pamětné sčítání a odčítání desítek (např.: 80 + 60, 90 - 30,
MA - tvořili jsme řady 0+60, 60+60, 120+60 a říkali jsme řady 0, 60, 120, 180
Dú: MA potřebujeme folii. .
ČJ - opakovali jsme básničky z učebnice, pracovního sešitu, z čítanky
ČJ - opakovali jsme slovní druhy, určovali jsme podstatná jména, slovesa
ČJ uč. str. 4/1 - určovali jsme podstatná jména a slovesa v básni (psali jsme v učebnici na folii).
ČJ uč. pro nápovědu můžeme využít přehled v učebnici na str. 40 Přehled slovních druhů
Dú: ČJ - učíme se zpaměti básničky
ČaJS PŘV - opakovali jsme živá a neživá příroda, do myšlenkové mapy jsme si zapsali důležitá slova
Velký sešit - vytvořili jsme myšlenkovou mapu kolem slova Přírodověda, dopsali jsme slova (příroda, živočichové, rostliny, houby, živá příroda, neživá příroda).
PŘV PS str. 3/1 - označili jsme neživou přírodu, str. 3/2 - popsali jsme obrázek a místo, kde jsme organizmy viděli. Barevně jsme označili rostliny a živočichy. str. 3/3 - rozdíl člověk a živočich (myslí, pracuje, mluví....)
Dú: ČaJS PŘV na každou středu potřebujeme učebnici, pracovní sešit a velký sešit