12.12.
1. a 2. vyučovací hodinu bude vzdělávací program Motani (Brazilie). Děti si mohou přinést peníze k nákupu upomínkových předmětů.Akce je hrazena školou.
11.10.2019
ČJ PS - kontrola dú, i když děti neměly napsané úkoly v deníčku, mohly si udělat cvičení ústně, písemně.....
PS str. 31 - dvojice slov stejně znějících (p) a vytvářeli jsme věty
Dú: PS str. 31/11 - doplnit i,í, y,ý a vybarvit celý obrázek nebo část
MA - učili jsme se výrazy: činitel, činitel, součin, opakovali jsme výrazy sčítanec, sčítanec, součet,
menšenec, menšitel, rozdíl a dělenec, dělitel, podíl
- PS str. 26/2 - samostatná práce, důležité je čtení s porozuměním, opakovali jsme zápis, výpočet a odpověď,
trénovali jsme písemné násobení, sepisuj jednotky pod jednotky, desítky pod desítky.....
Dú: trénuj čtení s porozuměním
Dú: MA PS A 27/1(16:8 umíme, 160:8 - dělíme 16 desítek : 8, umíme 16:8 =2, ale pozor je to 16 desítek...... proto 20,
1600:8 - dělíme 16 stovek : 8, umíme 16:8 = 2, ale pozor je to 16 stovek....... proto 200.
ČaJS - Ekosystém uč. str. 23 - opakovali jsme formou otázek a odpovědí
Dú: učit se Ekosystém str. 23
5.12.2019
ČJ - uč. str. 40/10, 11 - procvičovali jsme dů, dvojice slova a poznávali jsme příbuzná slova a jejich tvary
MA - opakovali jsme písemné násobení, oprava příkladů PS a str. 25/4 +
geometrie učili jsme se různoběžné přímky, zvláštní případ - přímky kolmé PS B str. 5/2
ČJ čtení - čít. Kapitola třináctá - rozhovor o kamarádství.....
4.2.12019
ČJ - procvičovali jsme pravopis i, í, y, ý - dvojice slov stejně znějících,opakovali jsme řadu vyjmenovaných slov po m
Dú: uč. str. 40/10,11 ústně
ČJ - číst z učebnice ČJ básničku str. 40/9
MA PS B str. 7/2 - kontrola a vysvětlení tabulky, dle potřeby žáků PS A str. 25/4 - opakovali jsme písemné násobení
Dú: MA PS A 25/4 - udělat opravu příkladů v malém sešitě
ČaJS VL - opakovali jsme služby a doprava, učili jsme se Olomoucký kraj
3.12.2019
ČJ - učili jsme se slova, ve kterých po l píšeme i, í, řadili jsme je podle abecedy, opakovali jsme abecedu
Dú: uč. str. 40/10 - připravit si příbuzná slova po m
MA PS B str. 7/1 - co jste zjistili? PS A 25/2, 3 - učili jsme se písemné násobení, zápis slovní úlohy, výpočet a odpověď
Dú: PS B 7/2
ČJ - čtení Mikeš, psaní slov a vytváření vět
Dú: ČJ uč. str. 40/9 - číst básničku
ČaJS uč.str. 40 - opakovaní ústně i písemně
Dú: ČaJS VL uč. str. 41 - číst a učit se informace Doprava v ČR
2.12.2019 pondělí
ČJ - opakovali jsme slova příbuzná k vyjmenovaným slovům po l, procvičovali jsme dvojice stejně znějících slov,
vytvářeli jsme na daná slova věty - porozumění
Dú: vytvoř věty na zapsaná slova ústně nebo písemně dle vlastní volby
ČJ - čtení uč. přírodovědy str. 23 - ekosystémy
MA uč. str. 35 - písemné násobení (barevně) + PS A str. 25/1, 2 začátek , učili jsme se písemně násobit
Dú: PS B str. 7/1
AJ - opakovali jsme komiks, otázku a odpověď What do you like for breakfast? I like..... + dopisovali jsme PS
Dú: trénuj otázku a odpověď What do you......? I like.....
ČaJS uč. str. 22 - zajímavosti o půdě (vznik půdy, zvětrávání, humus, ornice, .....- řekni věty o půdě s těmito slovy, vysvětli...
Dú: ČaJS - uč. str. 22 - učit se říct a vysvětlit informace o půdě
Vážení rodiče,
rozsvěcování stromečku v Pňovicích se uskuteční 29. prosince 2019 od 17 hodin v parku. Kdo vystupuje na této akci, sraz na školní vystoupení je v 17. 15 před pódiem. Vystupujeme v 17. 30 hod. Taneční vystoupení proběhne až po divadelním programu a pěveckém vystoupení, cca 17. 50.
Informace pro ty, kteří vystupují na pátečním rozsvěcování stromečku: zkouška v tělocvičně proběhne zítra 6. vyučovací hodinu, sraz 12. 20 před sborovnou. Básničky již umět zpaměti.
28.11.2019
ČJ - učíme se příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po l, rozlišujeme dvojici slov stejně znějících
MA - rýsovali jsme rovnoběžné přímky a různoběžné přímky - kolmé přímky
ČJ - děti trénovaly divadelní program
27.11.2019 středa
ČJ učili jsme se příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po l, uč. str. 39 - rozlišovali jsme dvojice slov
Dú: uč. str. 39 - trénuj věty na příbuzná slova a rozlišuj psaní i,í - y,ý v dvojici slov stejně znějících
MA uč. st. 22 - opravovali jsme opakování 1. celku - dle potřeby dětí jsme si vysvětlily dané úkoly
dú: trénuj násobilku, a násobení příkladů typu: 12 . 3, 13 . 4 ......
AJ - uč. str. 45 - poslech a trénovali jsme výslovnost, opakovali jsme písničky, psali slovíčka (jídlo)
dú: trénuj psanou podobu slov
ČaJS PŘ uč. str. 22 - říkali jsme informace o půdě a o Slunci + PS
Dú: trénuj uč. str. 22 čti a vyprávěj
26.11.2019
ČJ - učili jsme se příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po l, tvořili jsme věty, zapsali jsme je a dle vlastního výběru nakreslili malý obrázek
Dú: vytvářet věty na příbuzná slova (l)
MA - PL samostatná práce násobení
Dú: opakujeme násobilku
ČJ - čtení - četli jsme na známky Šest tet a začátek dalšího příběhu Kapitola třináctá uč. str. 43
Dú: čít. str. 43 - přečíst a rozumět
AJ uč. str. 44 - čtení textu, otázka a odpověď What do you like for breakfast? I like........ for breakfast.
PS str. 44 - ve dvojici, uč. str. 45 - poslech
ČaJS VL uč. str. 38 - opakovali jsme průmyslové odvětví a příklady výrobků,
učili jsme se poznat jednotlivá průmyslová odvětví podle výrobků, učili jsme se závěrečné shrnutí
Dú: uč. str. 36 - 38 - umět vyprávět
25.11.2019 pondělí
ČJ - opakovali jsme příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po b a rozlišovali -procvičovali jsme dvojice slov (být x bít, nabít x nabýt ....)
- učili jsme se příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po l
Dú: učit se příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po l - umět vytvořit větu ústně
MA Poč. str. 2, 3 - rozcvičili jsme se na číselné ose a pokračovali porovnáváním, zaokrouhlováním - samostatná práce
Dú: poč. str. 2, 3 dokončit
ČJ - čtení, četli jsme text z vlastivědy " Průmysl" na známky, čít. str. 42
Dú: čít. str. 42 - číst báseň + str. 43 číst nový text
ČaJS PŘ uč. str. 19 - 21 - učili jsme se základní pojmy (horniny, nerosty, místo výskytu, zemská kůra, minerál - nerost, hornina, rozdíl mezi nerostem a minerálem, vyjmenovat nerosty a horniny + PS str. 12, 13
Dú: uč. str. 19 - 20 vyprávět o horninách a nerostech
Co jsou horniny? Kde nejlépe můžeme pozorovat horniny a proč? Jak vznikala Země? Čím je tvořena zemská kůra? Jaký je rozdíl mezi nerostem a horninou? (příklad žula se skládá....., křemen je pouze jedna látka). Vyjmenuj nerosty, vyjmenuj horniny.
21.11.2019
ČJ - uč. str. 38 - učili jsme se příbuzná slova a dvojice (rozlišení y,ý - i,í ve dvojici slov (pobýt x pobít atd.)
PS str. 30 - opakujeme řadu vyjmenovaných slov po l
Dú: PS str. 30/6
MA PS opakování 2.celku - samostatná práce ve škole
Dú: Poč. str. 1/1, 2
ČJ čít. str. 42 - četli jsme Šest tet, čtení na pokračování (Kocour Mikeš)
Dú: uč. str. 36-38 - umět číst
ČaJS VL uč. str. 36 - 38 - učili jsme se pojmenovat jednotlivá průmyslová odvětví a popsat je.
Dú: uč. str. 36 - 38 umět říct jednotlivé informace
Ve středu 20.11. máme dle rozpisu třídní schůzky. Termíny jsou zapsané v žákovské knížce. Prosím o podepsání . Děkuji Jelínková
18.11.2019
ČJ - opakovali jsme psaní předpon, vytvářeli jsme slova s různými předponami
PS str. 28/1 - připravovali jsme si ústně, předpona, kořen str. 29/1 - opakování řady vyjmenovaných slov + příb. slova
dú: PS str. 29/2
MA - opakovali jsme ústně pamětné odčítání a násobilku, PS str. 24/1 - společná práce
Dú: PS str. 24/1
ČJ - čtení - učili jsme se poznat literární postavu, dle vlastního výběru textu, děti určovaly literární postavy
ČaJS PŘ uč. str. 18, 19 - učili jsme se o vodě
Dú: učit se informace o vodě
13.11.2019 středa
ČJ kontrola dú - vybrat a napsat do sešitu slova s předponou ob-, v-, (uč. str. 32/4)
PS str. 26/3 - a)vybrali jsme slovní spojení, které má slovo s předponou, b) doplnili jsme do věty pouze slovo s předponou
PS str. 27/1, 2 - samostatná práce
Dú: PS str. 27/označené
MA PS B 4/1 - kontrola dú, 4/1 - písemné odčítání s přechodem v oboru do 10 000
Dú: PS B 4/1 dokončit výpočty + zkoušky
ČaJS - opakování dělení živočichů
ČJ + ČaJS uč. str. 18, 19 - číst Neživou přírodu - Vodu
11.11.2019
ČJ PS str. 25 - opakování slov vytvořených s předponou roz-, bez-, vz-, str. 25/5 - společné doplňování a zdůvodnění
Dú: ČJ PS 26/1a) + pís. půl stránky
Čtení - čít. bajky - jaké plyne z bajky poučení
MA PS str. 18/1 - opakovali jsme pravidla při písemném odčítání, slovní úloha 18/2
Dú: str. 19/1
ČaJS uč. str. 16, 17 - dělení živočichů + PS str. 10/12
Dú: uč. str. 16, 17 - učit se dělení živočichů a umět říct znaky pro obratlovce + PS str. 10/12
8.11.2019 pátek
ČJ kontr. dú - PS str. 25/2 - první sloupeček, PS str. 25/3, 4 - společná práce, učili jsme se předpony bez-, vz-,
MA kont. dú PS str. 3/1, PS str. 3/2 rozepsat 3 000 - 200 = 2 000 + (1 000 - 200)=........
6 000 - 4 700= 6 000 - 4 000 - 700 = ........
PS A str. 18/1 - začali jsme
7.11.2019 čtvrtek
ČJ uč. str. 28 - rozlišovali jsme předložku a předponu, PS str. 25/1 - učili jsme se vytvářet slova s předponou roz-,
Dú: PS str. 25/2 (1. sloupeček)
MA PS A str. 17 - učili jsme s pamětně odčítat v oboru do 10 000
Dú: PS B 3/1
ČaJS VL uč. str. 29 - učili jsme se vyprávět a vysvětlit pojmy (slova tučně vytištěná) + PS str. 22
INFO:
V pondělí 4. 11. pojedou žáci 1., 2., 3, a 4. ročníku na divadelní představení Radovanovy radovánky.
Místo konání: Šternberk. Předpokládaný návrat je kolem 11:45. Cena 130,- Kč. Vhodně se obléci (slušně).
Prosím vyplnit souhlas s akcí a poslat zpět třídní učitelce.
Děkuji
Wiedermannová
24.10.2019 čtvrtek
ČJ PS str. 22/7f) - kontrola dú, psali jsme diktát z PS str. 22/7, PS str. 23/1a) učili jsme se rozdíl mezi předložkou a předponou
b) c) - společně jsme vypracovali začátek cvičení
Dú: PS str. 23/1 b) c) dokončit
MA PS str. 3/2 - samostatná práce a učili jsme se písemné sčítání s přechodem v oboru do 10 000 + PS A 16/ vyber cvičení
Dú: PS A 16/ vyber cvičení, dokonči cvičení
ČaJS VL uč. str. - opakování řek v ČR, vysvětlovali jsme si Povodí ČR a Povodně - je to rozšiřující učivo, děti mají přehled, ale nemusí ho vyprávět
23.10.2019 středa
ČJ PS str. 22/6 kontrola dú, 22/7b)c)d)e) - společná práce
Dú: PS str. 22/7a)f)
MA PS B str. 2/2 - učili jsme se sčítání rozepsat a napsat zkoušku 2/3 - pro rychlé, opakovali jsme písemné sčítání s většími čísly bez přechodu 2/1 a odhad
Dú: PS str. 3/1
ČaJS uč. str. 15 -vlastnosti živočichů - číst a vyprávět informace, vlastnost vysvětlit + PS str. 10 text o Dášeňce
Dú: uč. str. 15 učit se vlastnosti živočichů + PS str. 10/11 a) b)
22.10.2019 úterý
ČJ PS str. 22 - kontrola dú 22/4, 5- vyhledávali jsme další slova s danou příponovou části, zdůvodňovali jsme příbuzná slova dle významu
Dú: PS str. 22/6
MA kontrola dú PS str. 15/1 učili jsme se sčítat písemně bez přechodu
Dú: PS B 2/1 nahoře - ústně a potom písemně
ČJ - čtení, čítanka Příběh o Noemově......str. 170 báje - informace, přečíst a učit se říct
VL - uč. str. 22, 23 - učili jsme se vodní toky, průběh vodního toku, řeky v ČR 6+ PS str. 17/3
Dú: uč. str. 22, 23 - číst a umět vyprávět informace + PS str. 17/4
21.10.2019 pondělí
ČJ PS str. 21/2, 3 - učili jsme se vyhledat kořen, předponu a příponovou část a opakovali jsme slova příbuzná
Dú: PS str. 22 - vybrat cvičení
MA PS str. 14 - sčítali jsme pamětně, uč. str. 22/5, 6 - učili jsme se sčítat pamětně s přechodem
str. 14/2, 3 - učili jsme se vyhledat důležité inf., zapsat je, udělat výpočet a napsat odpověď
Dú: PS str. 15/1
ČJ čtení - říkali jsme básničky zpaměti
ČaJS PŘ uč. str. 19,20 - učili jsme se říkat Minerály (nerosty) a horniny + PS str. 12/19 a str. 13/23
Dú: učit se horniny a nerosty + PS dokončit úkoly ze školy
17.10.2019
ČJ PS str. 21 - učili jsme se poznat kořen, předponu a příponovou část, PS str. 21/1 a) b)
Dú: PS str. 20 ústně
MA - učili jsme se pamětně sčítat větší čísla, procvičovali jsme sčítání stovek a desítek, tisíců a stovek PS str. 14/4,5
Dú: PS A 14/1 + ústně řady na pamětné sčítání (např. 110, 120 ...)
Čít. str. 16 - učíme se básničky zpaměti, četli jsme Jak se vaří počasí a četli jsme s porozuměním vlastivědu str. 21
Dú: čít. str. 16 zpaměti
ČaJS VL uč. str. 21 - učili jsme se informace Vodstvo, PS str. 17/1, 2
Dú: uč. str. 21 - učit se informace
14.10.2019 pondělí
ČJ -opakovali jsme slova souznačná, protikladná, citově zabarvená a mnohoznačná (ústně) + PS str. 18/1, 2 -společná kontrola
Dú: PS str. 18/1, 2 dokončit
MA PS (ČJ) 18/3 - společná práce na tabuli - opakování písemného odčítání + cvičení na písemné odčítání v minutovkách
uč. str. 19, 20 - ústně velká čísla a zopakovali jsme zaokrouhlování a procvičili ústně
AJ - uč. str. 40 - poslech a opakování vět(výslovnost + spelling slov clown, pirate, police officer, cowboy + PS str. 40 ústně
ČJ - čít. str. 166 - učili jsme se autorskou pohádku, animovanou pohádku, četli jsme Fík za volantem a Chůvy
Dú: čít. str. 26 Jak Rumcajs....str. 29 Broučci vybrat si jednu nebo obě a přečíst
ČaJS PŘ uč. str. 11 - názorně jsme se naučili byliny a dřeviny, lodyha, stvol, stéblo a stromy a keře
str. 12, 13 učili jsme se rozumět pojmům: list, květ, plody, semeno
list - zeleň listová, čepel - řapík, jednoduché a složené
květ - rozmnožování, opylení
plod - dužnaté a suché, dužnaté - peckovice, malvice, bobule, suché - lusk, oříšek, obilka
semeno - zárodek nové rostliny,
Dú: učit se vysvětlit důležitá slova, PS str. 9 dokončit
11.10.2019 pátek
ČJ - uč. str. 21 - učili jsme se slova jednoznačná a mnohoznačná a říkali jsme různé příklady
MA PS B str. 1/4 - kontrola dú - zaokrouhlování, číselná osa ( vyznačení čísla na číselné ose je vlastně kontrola zaokrouhlování) + zdůvodnění
Při zaokrouhlování na desítky maminka potřebuje celé desetikoruny (desítky) a dívá se na drobné (jednotky).
Při zaokrouhlování na stovky maminka potřebuje celé stovky a drobné jsou pro ni desetikoruny (desítky), dívá se na desítky.
Při zaokrouhlování na tisíce maminka potřebuje celé tisíce a drobné jsou pro ni stokoruny (stovky), dívá se na stovky. Maminka je milionářka.
Při zaokrouhlování na desetitisíce maminka potřebuje celé desetitisíce a drobné jsou pro ni tisíce, dívá se na tisíce. Maminka je miliardářka.
AJ - uč. str. 40 - poslouchali jsme a učili jsme se správnou výslovnost, spellling barev
10.10. čtvrtek
ČJ uč. str. 19/1, 2 - zopakovali jsme slova protikladná, učili jsme se vyjádřit opaky. Jsou to slova, která nemůžou být zároveň. Opaky se navzájem vylučují.
PS str. 17/4
Dú: PS str. 17/5, vyhledat další dvojice protikladných slov
MA - PS B str. 1/3 kontrola dú, opakovali jsme porovnávání a vyhledávali jsme čísla na číselné ose, orientovali jsme se ve znaménkách nerovnosti a rovnosti
Dú: PS B str. 1/4
ČaJS VL uč. str. 14, 15 - značky na mapě, barvy na mapě, měřítko mapy (rozumí: Měřítko mapy vyjadřuje, kolikrát je mapa zmenšená oproti skutečnosti.)Orientace v krajině - hlavní a vedlejší světové strany.
Dú: uč. str. 14, 15 číst a dle vlastních možností vyjádřit informace
9.10.2019 středa
ČJ uč. str. 23 - učili jsme se poznat slova citově zabarvená (slova kladně zabarvená - lichotná, slova záporně zabarvená - hanlivá)
uč. str. 23/1,2 - ústně
Dú: PS str. 19/3
MA uč. str. 19, 20 Země věčného sněhu a ledu - porovnávali jsme velká čísla (porovnáváme číslice v nižších řádech)
Dú: PS str. B 1/ po cvičení 3
ČaJS PŘ opakovali jsme dělení rostlin podle stonku. otázky
AJ - slovní zásoba oblečení, spelling - slovní zásoba z 2. lekce
8.10.2019 úterý
ČJ uč. str. 19 - učili jsme se slova souznačná, PS str. 17/1, 2
Dú: PS str. 17/3
MA PS B str. 1/2 - kontrola dú, znázorňovali jsme si jednotlivá čísla z řádové tabulky na řádovém počítadle
Dú: PS B str. 1/2 tabulka
ČaJS VL uč. str. 9 - učili jsme se pojmy demokratický stát, nejvyšší představitel - prezident, vláda, ministerstva - premiér, ministři,
Parlament - Poslanecká sněmovna - poslanci, Senát - senátoři,
Kraj - přečíst podle mapy kraje, krajské město - říct kraj a krajské město, krajský úřad - hejtman
Obec - vesnice a města, vesnice - obecní úřad, starosta, obecní zastupitelstvo, zastupitelé,
město - městský úřad - primátor a městské zastupitelstvo, zastupitelé.
Dú: uč. str. 9 - učit se shrnutí
7.10.2019 pondělí
ČJ uč. str. 18 - zvuková a psaná podoba slov - ústně, opakovali jsme- slovo je skupina hlásek......, PS str. 16/2, 3
Dú: uč. str. 18 - číst a naučit se o slově, PS dokončit stránku
MA uč. str. 17 - učili jsme se říct dvě nebo tři nejvyšší hory PS str. 13/1,2 - číselná osa, orientace na číselné ose
Dú: PS str. 13/2 + umět říct tři hory
ČaJS PŘ uč. str. 10, 11 - poznat části rostliny, význam jednotlivých částí, Byliny, Dřeviny - rozlišovat druhy stonku,
Dú: uč. str. 10, 11 - učit se vyprávět a vyjmenovat
4.10.2019 pátek
ČJ - zkoušeli jsme uč. str. 16 - umět říct o slovních druzích, PS str. 16/1
MA uč. str. 17 - čtení, zápis čísla a zápis čísla pomocí rozvoje v desítkové soustavě a pomocí řádové tabulky,
PS A 9/2, 3 - kreslení jedním tahem....
3.10.2019 čtvrtek
ČJ uč. str. 16 - učili jsme se slovní druhy, PS str. 15 - dokončili cvičení
Dú: ČJ uč. str. 16 - učit se a vyprávět o slovních druzích
MA - uč. str. 17/1, 2 - učili jsme se říkat řady vzestupné a sestupné, PS str. 12
Dú. MA PS B 1/1 + umět říkat řady vzestupné a sestupné
ČaJS Vlastivěda - uč. str. 13, PS str. 10/1
Co je mapa? Co ukazuje mapa? Vyjmenuj druhy map?
2.10.2019 středa
ČJ PS str. 14/3 - vypsali jsme si předložky, učili jsme se poznat předložku, opakovali jsme slovní druhy
Dú: PS str. 15/ vyber a vypracuj cvičení
MA PS str. 12/4 kontrola dú, umět přečíst číslo, zapsat číslo a seřadit od nejmenšího po největší, poznat jednotlivé řády (počet tisíců, počet ...)
Dú: PS str. 12/6
ČaJS - opakovali jsme houby, učili jsme se poznat rostliny podle způsobu rozmnožování a vyjmenovat části rostliny
1.10.2019 úterý
ČJ PS str. 14 opakovali jsme podstatná jména a slovesa, učili jsme se přídavná jména
Dú: PS str. 14/3
MA uč. str. 14 - zajímavosti, str. 16 Nepečený dort - řešili jsme množství surovin a čas
PS str. 12/1 - učili jsme se počítat po tisících a správně číst čísla do 10 000
Dú: PS str. 12/4
ČaJS VL - učili jsme se na mapě přečíst povrch ČR z učebnice typy zemského povrchu (rovina, pahorkatina, vrchovina, hornatina)
Dú: uč. str. 18 - přečíst a zkoušet říkat bez dívání a ukazovat a číst na mapě (pohoří, nížiny)
30.9. pondělí
ČJ - opakovali jsme slovní druhy (vyjmenovat a uvést příklad) PS str. 14 a), b) - ústně
Dú: PS str. 14/1a),b)
MA - opakovali jsme veličiny a jednotky hmotnosti, objemu, času PS str. 1, 2 ústně i písemně, někdo i cv.3
Dú: PS str. 11/označené
ČaJS uč. str. 8,9 - učili jsme se vlastnosti rostlin
Dú: uč. str. 8,9 - číst a vysvětlit nadpisy
27.9.2019 pátek
ČJ - opakování řad vyjmenovaných slov a rozlišování slov stejně znějících (např. pobýt - pobít, nabýt - nabít....)
PS str. 13/4, 5
MA - PS str. 9/1 kontrola dú
opakování úsečky, měření a zapsání délky úsečky, vypočítání obvodu trojúhelníku str. 9/1 úkol 2, 3
AJ - opakování slovíček oblečení, písnička a procvičení slovíček ve slovníčku, ke slovíčku kreslíme malý obrázek
26.9. 2019 čtvrtek
ČJ - PS str. 12/1,2 - poznat vyjmenovaná slova, jiný tvar vyjmenovaných slov, příbuzná slova, jiný tvar příbuzných slov
Stavba slova - poznat předponu, kořen a příponovou část
Umět zdůvodnit psaní i,í, y,ý ve vyjmenovaných a příbuzných slovech.
Opakovali jsme řady vyjmenovaných slov.
25.9.2019 Dopravní hřiště Uničov
Dú: PS str. 13/3 + umět řady vyjmenovaných slov
MA - geometrie, uč. str. 14 - UFO (záhadné tajemné obrazce v obilí)
Opakovali jsme druhy čar (rovná, lomená , křivá - práce na tabuli ), PS str. 9/1 - úkol 1
Dú: PS str. 9/1 úkol 2 - vyhledat všechny úsečky na obrázku, změřit a správně je zapsat
ČaJS - vyprávět o programu
Přichází zákon - fyzikálně - přírodopisně - preventivní program
O zákonech lidských a zákonech přírodních
O vzniku vesmíru, o přeměnách atomů
O vzniku života a vývoji druhů
O procese proměn, potravním řetězci
O lidských proporcích
O výjimečnosti člověka jako druhu
O právech a svobodě ja a ti druzí
Jak si zvýšit zdravé sebevědomí
24.9.2019 úterý
ČJ PS str. 11 - kontrola dú, cv.4 - ústně poznat jména (pomůcka Kalendář)
V kalendáři si ověříme tvar každého jména podle Abecedního seznamu.
PS str. 11/3b) - četli jsme věty, určovali a opakovali jsme větu jednoduchou a souvětí
MA - PS str. 8/2 - doplňovali jsme nejbližší násobek, psali jsme násobení a dělení se zbytkem na známky,
ČJ čít. str. 10 - 11 Jak Huňáč a Fuňáč chtěli koloběžku - čtení ve dvojicích
Písanka str. 5 - psali jsme jednoduché věty, umět odpovědět na otázku, po vlastní kontrole na známky
ČaJS - VL uč. str. 19, 20 - ukazovali jsme na mapě povrch ČR- trénovat vyhledávání na mapě a čtení z mapy
Vyjmenuj podle mapy hraniční pohoří (čtení z mapy)
Najdi pahorkatiny a vrchoviny ve vnitrozemí.
Vyhledej na mapě úrodné nížiny. (Vše uč. str. 19, 20 - vyhledej na mapě tučně vytištěná slova).
ČR - demokratický stát
začali jsme se seznamovat s pojmy (prezident, premiér - předseda vlády, vláda, Parlament - Poslanecká sněmovna - poslanci - Senát - senátoři)
23.9.
ČJ - opakovali jsme PS str. 10 Spodoba znělosti, str. 11/3 - zdůvodnili jsme
Dú: PS str. 11/1 označené
MA -opakovali jsme násobilku 8 a 9 různými zpúsoby, řadu násobků, příklady s násobky
Dělení se zbytkem - určovali jsme nejbližší násobek PS str. 8/2
Čít. str. 10, 11 - číst a vyprávět
ČaJS PŘ uč. str. 7 učit se houby + PS str. 8/3
Proč jsou houby nezelené organizmy? (neobsahují zeleň listovou)
Proč tvoří samostatnou skupinu? Řekni nějaký rozdíl mezi houbou a rostlinou.
Jaké prostředí potřebují houby pro svůj růst? (vlhko, dostatek vláhy a teplo)
Popiš tělo houby. (podhoubí, plodnice, klobouk, třeň )
Pojmenuj houby podle uspořádání spodní části klobouku. (rourkaté, lupenaté)
Pomocí čeho se houby rozmnožují? (výtrusy - drobounké částečky)
Vyjmenuj 3 skupiny hub podle poživatelnosti pro člověka. (jedlé, nejedlé, jedovaté)
3.9.
SEZNAM POMŮCEK DO VÝTVARNÉ VÝCHOVY:
pastelky, 2 tužky měkké, lepidlo (tuhé např. kores), 2 černé fixy, vodovky, tempery, hadřík, kelímek na vodu, štětce (2 kulatý, 2x plochý - větší)
Děkuji
.