Probráno:
M - opakování sudých a lichých čísel, nově - zaokrouhlování na desítky uč. str.- 30 - poučka + ústně příklady zaokrouhlování ( názorně na ose)
ČJ - uč. str.32, cv. 1 zapsat do sešitu vyjmenovaných slov slova příbuzná, vždy na řádek ke slovu, ke kterému patří
str.32, cv.2,3, ústně 4,5 písemně do sešitu čj 2 (opice) - kdo je nemá doma , tak píše do čj 1
Vysvětlili jsme si význam příbuzných slov, některé si ukázali na obrázku ( plynárna, lýkovec, lýkožrout...) a tvořili jsme s nimi smysluplné věty.
Prac. seš. str. 29 cv. 3,4 doplněno
Dú - PS str. 30,cv.1 doplň věty slovy z nabídky, cv.2 doplň i/y
Zítra půjdeme v pracovních činnostech ven, stavět sněhuláka, prosím, aby měly děti teplé nepromokavé oblečení , dobré boty a vhodné rukavice.
( Případně pár uhlíků na knoflíky, kdo topí uhlím.)
AJ - opakování slovního spojení I like..., I don´t like... (mám rád, nemám rád), my favourite (moje nejoblíbenější), nová slovíčka ze str. 18. Spojení dvou slovíček - fish soup, chicken soup (rybí polévka, kuřecí polévka). Pracovní sešit str. 16.
Dú - dopsat slovníček po - We don´t like (onions).
Pexeso, osmisměrka, anagram - procvičování slovíček. Důležité: děti zadají své jméno, budu pak vidět, kdo aktivity dělal a kdo ne
https://wordwall.net/play/26316/565/756
https://wordwall.net/play/26316/872/758 - najdou slovíčko v osmisměrce a ťuknou na obrázek
https://wordwall.net/play/26317/222/999