Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
5
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
6
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
7
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
8
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
9
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
10
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
11
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
12
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
13
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
14
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
15
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
16
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
17
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
18
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
19
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
20
Výsledky zápisu do mš pro školní rok 2025/2026
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 3. ročník > 6.1.2025, 7.1.2025

6.1.2025, 7.1.2025



6.1.2025

ČJ vyprávění o prázdninách, opakování podle obsahu v učebnici(věta, slovo, slabika, hláska, abeceda, psaní u,ú,ů

MA vyprávění o prázdninách, opakování podle obsahu v učebnici (8.díl - orientace na číselné ose, jednotky, desítky, stovky, porovnávání)

AJ - na pracovní list jsme si vybrali slovíčka, napsali a nakreslili

ČJ - vyprávění, opakovali jsme slova a slabiky s měkkou a tvrdou souhláskou,  říkali jsme básničky a písničky zpaměti dle zájmu dětí

 

7.1.2025

ČJ - opakovali jsme abecedu, slova s měkkou a tvrdou souhláskou, slova se skupinami: dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě

MA - uč. str. 2,3 - procvičovali jsme orientaci na číselné ose, pojmenovali jsme čísla na číselné ose, určovali jsme pořadí stovek

AJ - dokončovali jsme slovíčka z pracovního listu, četli jsme slovíčka, opakovali jsme uč. str. 6, 61- slovíčka a písničky

ČaJS - z učebnice podle obsahu jsme opakovali Místo, kde žijeme

ČJ - zapsali jsme slova se skupinami dě, tě, ně, bě, pě, vě a četli jsme je