MA - na pracovních listech jsme si vysvětlili ikony (pastelky - kreslí, ruka - počítá, ruka s perem - píše).
Opakovali jsme sčítání a odčítání do 10. Sčítání nám jde lépe, odčítání bylo slabší.
Pokud by dítě příklad neumělo pamětně v hlavě, vytvořte řadu příkladů, např. 9-5 vytvoříme řadu 9-1,9-2.9-3, 9-4, 9-5.
Příklad si může ukázat na číselné ose. Na prstech dopočítáváme..
Dú: MA - trénujte ústně sčítání a odčítání do 10.
ČJ - podepisovali jsme pracovní listy. Soustředili jsme se na zapsání příjmení. Jméno píšeme v základním tvaru (podle žákovské knížky). Řekneme Pája, ale na pracovní list se budeme podepisovat Pavel.
Četli jsme slova na kartičkách a vytvářeli věty.
Četli jsme vybranou stránku. Děti mě potěšily. Většina dětí doma trénovala. Četli na stránkách:
Hravá abeceda - str. 26, 16, tabulka 6, tabulka 13, 37, 46, 48, 31, 36. Slabikář str. 46, 120, 59
Děti dostaly "Zdokonalujeme čtení Živá abeceda" četli jsme dle výběru.
Dú: ČJ číst dle časových možností Zdokonalujeme čtení ŽA.
Děkuji za přípravu na první týden a přeji hezký víkend.