ČJ SD str. 10/3, 4 - kontrola dú,
SD str. 10/3 - přečetli jsme tvrdé a měkké slabiky, četli jsme tvrdé a měkké slabiky v pořadí di, ti, ni, dy, ty, ny
Rozlišovali jsme krátké a dlouhé slabiky - dí, tí, ní, dý, tý, ný.
SD str. 10/4 - vyhledávali jsme slabiky ve slovech (4. cvičení). Rozlišovali jsme délku slabik.
Pomocí zrakové kontroly jsme si uvědomovali tvrdé a měkké slabiky napsané ve slovech.
Rozlišovali jsme výslovnost tvrdých a měkkých slabik.
Tvrdé a měkké slabiky jsme poznávali i na školní pomůcce (slabiky s měkým "i" - měkký povrch, slabiky s tvrdým "y" - tvrdý povrch).
MA - procvičovali jsme odčítání v desítce 10-4, 10-8.....
PS str. 20/2 - názorně jsme odčítali s přechodem přes desítku.
13-9 Máme 13 cestujících ve vláčku. Potřebujeme, aby vystoupilo 9 cestujících. Z posledního vagonku musí vystoupit 3 (modrá barva) a z předcházejícího vagonku vystoupí zbývajících 6 (červená barva).
V pracovním sešitě v řádku 13-9 jsme škrtli 3 od konce jednou barvou a zbývajících 6 jsme škrtli jinou barvou, (aby jsme viděli do 10 a v desítce).
Napsali příklad pomocí rozkladu a potom příklad bez rozkladu.
Přečetli jsme příklad s rozkladem, přečetli jsme příklad bez rozkladu.
ČJ uč. str. 8 - kontrola dú, přečetli jsme věty, poznali jsme pořadí vět, orientace v textu nám dělala potíže
Vyprávěli jsme pohádku, dokončili jsme pohádku, vyprávěli jsme postupně události dle časové posloupnosti.
ČJ uč. 11/abeceda - četli jsme básničku, učili jsme se básničku zpaměti.
Podle abecedy jsme si určovali pořadí - hned za písmenkem "a" je písmenko "b" vyslovujeme (bé).....
Dú: ČJ uč. str. 11/b - čteme a učíme se zpaměti, SD str. 10/ dopíšeme cvičení 3 nebo 4, čít. str. 32