Pravidla pro získání obrázků při výuce. Podle aktivity a činnosti ve vyučování děti dostávají malý obrázek. Za 5 obrázků dostane 1 do žákovské knížky. Máme různé obrázky do ČJ, MA, ČaJS. Získaným obrázkem se hodnotí práce v hodině (učení).
ČJ - kontrola PL psaní - prosím o podepsání úlohy.
ČJ PL - vyhledávali jsme T, t, J, j,Y, y, N,n - četli jsme slova s danými písmeny. Vybraná slova jsme použili ve větách.
Za aktivitu a vytváření vět některé děti získaly obrázek.
ČJ - kontrola PL psaní - prosím o podepsání úlohy.
Podle obrázku jsme se zeptali na věc, zvíře. Je to jelen? Krátká odpověď: ANO
Dlouhá odpověď: Na obrázku je jelen.
MA - děti řekli příklad a vypočítali. Na konci jsme spočítali příklady a obrázek dostali děti s největším počtem příkladů.
Pro zajímavost uvádím počet příkladů, které děti byly schopné vybrat si, říct a vypočítat ústně.
8, 6,6, 4, 5, 5, 8, 3, 4, 6, 0, 5. Kartičky s obrázkem dostali děti, které vypočítaly 8 příkladů a 6 příkladů.
MA PL - přečetli jsme slovní úlohy, znázornili jsme si situaci pohybem, vytvořili příklad, zapsali příklad, přečetli odpověď a dopsali počet do odpovědi.
Dú: MA PL - dát k podívání, k přečtení, ke kontrole a k podepsání rodičům.
TV - překážková dráha (skoky přes pěnové překážky)
PČ - sběr přírodnin a vytvoření obrázků z přírodnin