Dú - děti dostaly tabulku s obrázky, procvičujte:
- přečti obrázky v prvním/druhém,...řádku - dítě podloží řádek záložkou a ukazuje si prstem z leva do prava a jmenuje obrázky
- přečti obrázky v prvním/druhém,....sloupci - dítě ukazuje prstem a říká obrázky svrchu dolů
- ukaž obrázek - rodič hláskuje P-E-S, M-E-D, M-Á-K,.....dítě řekne pes a ukáže obrázek.
- najdi obrázek - navigování- začni na obrázku MYŠ - jeď o jedno políčko dolů, dvě políčka doprava, jedno políčko nahorů,......(vymyslíte si :-), na jaký obrázek ses dostal? (i opačně - dítě může navigovat rodiče :-))
- Na jakou hlásku začíná obrázek? Co dalšího by mohlo začínat na stejnou hlásku?
Domácí úkol je dlouhodobý, dnes třeba udělejte bod 1. a 2. (řádek a sloupec). Zítra 3.,4. hláskování a navigaci. Každý den chvilku, stačí 5-10minut práce s tabulkou. Další dny se zaměřte na to, co vašemu děťátku dělá problém nebo v čem je nejisté. Dítě si může obrázky vybarvit, tabulka zůstává doma.
S pozdravem,
Pektorová