Děkuji za školní práci a přeji hezké jarní prázdniny dětem i rodičům.
ČJ Sl. str. 29/2,3 - četli jsme slova a věty, kontrola dú, Sl. str. 29/4 - uvědomovali jsme si rozdíl mezi tiskacím a psacím písmem, hledali jsme stejné slabiky (slabiky napsané psacím a tiskacím písmem vypadají jinak, ale zní stejně).
Sl. str. 30/1 - seznámili jsme se s úkolem, přečetli začátek, přečetli první věty a odpověděli na otázku
Dú. ČJ Sl. str. 30/1,2 - podle přečteného nakreslit stejný obrázek jako Zuzana, Sl. str. 31/1 - číst (dobrovolné)
Podle časových možností rodičů, potřebujeme trénovat čtení (nejlépe každý den), i když jsou prázdniny.
V průběhu dne stačí přečíst slova, vzkaz nebo jiné materiály (kromě Slabikáře) které dítě vidí kolem sebe.
MA - procvičovali jsme sčítání a odčítání do 9, určovali jsme pozici předmětů nebo osob v prostoru (nad, pod, vedle, .....)
MA str. 10/1 - určovali jsme polohu předmětů na obrázku, str. 10/2,3 - určovali a vyjadřovali jsme polohu předmětů podle obrázků (pouze slovně)
MA str. 11/1 - naznačovali jsme polohu předmětů šipkou, snažili jsme se slovně popsat pozici předmětu (nahoře vpravo, uprostřed dole.....)
ČaJS - učili jsme se části lidského těla, poznat části těla na svém těle, popsat jednotlivé části slovem nebo slovním spojením
Dú: ČaJS - určovat a pojmenovat části těla na sobě (nápověda v učebnici )